Har dere noen helgeplaner?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Endelig helg!
jeg skal på jentekveld i dag, i morgen skal vi på biblioteket og litt annet , søndag har vi foreløbig ingen planer faktisk.

Hva skal dere i helgen?

Vi får nok en del besøk i helgen. Veslegutt er et halvt år i dag. Har ingen store planer, bortsett fra at jeg skal på fest i kveld.

Ikvell er eg ensam med barnen. Tror eg ska ta en ansikts Mask og stell negler og tår. Eller i helgen så ska me prøva planta lite blomster visst de ikkje regner.

Har ikke lagt så mange planer, men håper på godt vær slik at vi kan kose oss ute med fotballspilling og annet. Satser på at noen av vennene til gutten min er hjemme, for da er det alltid morsommere. Neste helg skal vi derimot på fotballcup med overnatting i telt. Det gleder vi oss skikkelig til! :)

Har ikke lagt så mange planer, men håper på godt vær slik at vi kan kose oss ute med fotballspilling og annet. Satser på at noen av vennene til gutten min er hjemme, for da er det alltid morsommere. Neste helg skal vi derimot på fotballcup med overnatting i telt. Det gleder vi oss skikkelig til! :)
Vi skal også på fotballcup neste helg, gleder meg.

Pappa er på besøk i helga. Skal treffe han hos mi søster litt seinere i dag.... Ellers blir det vel oppussing... Hvertfall for samboer.... Må få montert opp kjøkkenet før håndverkerne kommer tilbake på mandag.... Å legge gulv, sette opp en bit panel og tapet :P

Gubben skal jobbe som dørvakt i helgen så ikke de største planene. Skal møte ett vennepar i morgen som også har barn så får vi se været an hva vi gjør.

Jeg har arbeidshelg. I morgen skal guttungen og mannen på en lengre sykkeltur. På kvelden blir det taco,film og snop.
Søndag formiddag jobber vel mannen på huset og vi er ute. Ettermiddagen skal de i besøk.

Ser ut til at jeg skal ligge en del på sofaen... Forkjølet og vondt i hodet i dag... :-(

Back
Topp