Wow! Har du navn på alle sammen? [emoji87]En valp, ca 20 kyr, ca 80 sauer og etterhvert en god gjeng hybelkaniner.
Kun valpen som har fast tilhold inne da, men hun flytter ut i løpet av våren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Har du navn på alle sammen? [emoji87]En valp, ca 20 kyr, ca 80 sauer og etterhvert en god gjeng hybelkaniner.
Kun valpen som har fast tilhold inne da, men hun flytter ut i løpet av våren.
Koselig! Hvilken rase og hva heter den? [emoji3]Har en hund på 15 mnd
Aww [emoji173][emoji173] Så søte navn også da [emoji87]Har kaldblodstraver, boxer og stallkatt [emoji38] Hesten har litt for søkbart navn til at jeg skriver det her, men voffsen (10 mnd) heter Naughty og pusen (6 mnd) heter Celsius![]()
Aww, så koselig [emoji173][emoji173]Har Ailo hunden vår på 2 år og tussi katta vår på 4 år![]()
Aww, koselig [emoji173] Hva heter dem?Har to puselurv på 3 og 6åreldste er omplasseringspus
Uff, det er så kjedelig med den allergien altså [emoji17]Nei, er kjempeallergisk.
Aww, så koselig [emoji173][emoji173] Hva heter dem? [emoji4]Har en hund (Chihuahua og Jrt Mix) og to katter (mor og sønn)![]()
Hva slags typer hest/hund/katt har dere og hva heter dem ? [emoji4]
Hva slags rase er hunden og hva heter den? [emoji4]
Hva slags rase er dem og hva heter de? [emoji4]
Milo er hundenAww, så koselig [emoji173][emoji173] Hva heter dem? [emoji4]
Koselig! Hvilken rase og hva heter den? [emoji3]
Nei, dessverre. Hunden har navn, og en del av kuene. Lenger har vi ikke komt ennå (bare hatt gården i 3 mnd)Wow! Har du navn på alle sammen? [emoji87]
Aww [emoji7]Har en Berner Sennen, og hun heter Fancy [emoji7]
Aww [emoji173]Milo er hundenTequila og Spoiler er kattene
![]()
Så nydelige [emoji7]Den heter Lucky og er en mix. Mor er golden retriever og far en hvit puddel.
Også har vi kanskje 15 fisk![]()
Hva er navnene på de da? Har du navn på alle fruene?Vi har en hund, en katt, en kanin og ca 50 fruer i fjøset (stort og smått) [emoji4]
Ja, jeg er oppvokst med boxer, så her i gården finnes det liksom ikke noen annen type hund [emoji173] Mista bestevennen min gjennom 10 år i høst (min første egne), men innså straks at det rett og slett ble for tomt uten hund i livet. Så da hadde vi flaks og kunne overta lillesnupp fra oppdretter, slapp å vente i valpekø!Boxer[emoji173]️ Det er så absolutt min favoritt og hunden jeg lengter etter å skaffe meg[emoji173]️
Så nydelige puser [emoji7] Jeg kan innrømme at jeg er veldig svak for dyr generelt, men spesielt katter [emoji7]Vis vedlegget 221572 Dette er eldste, Tigrusskikkelig bestemt pusefrøken
Vis vedlegget 221573
Så er det Bernt, kosepusen som er glad i alle, til og med den lit hypre ettåringen