Har dere noen dyr?

Vi har ingen egne, men sitter ofte "hundevakt" for "nevø" og "niese". Hhv en border terrier og en boston terrier. Begge snille som dagen er lang og til stor glede for treåringen vår :)

Ja, jeg er oppvokst med boxer, så her i gården finnes det liksom ikke noen annen type hund [emoji173] Mista bestevennen min gjennom 10 år i høst (min første egne), men innså straks at det rett og slett ble for tomt uten hund i livet. Så da hadde vi flaks og kunne overta lillesnupp fra oppdretter, slapp å vente i valpekø! :)
Uff, det er så fælt når disse dyrevennene faller fra, men man vil jo allikevel ikke være foruten gleden av å ha dem i livet sitt!:Heartred Flaks at dere slapp å vente i valpekø da, det kan jo ta litt tid!o_O Skulle gjerne gått til anskaffelse av hund asap, men pga turnusjobbing og tidvis mange timer borte hjemmefra på både meg og samboeren, så er det liksom ikke tiden for det:oops: selv er jeg oppvokst med katter, en grønlandshund og en grønland/ huskey mix!:) Allikevel har boxeren alltid hatt en stoooor plass i hjertet!

Bare et par hybelkaniner under senga:knegg:
Men vi hadde en søt liten undulat før, og skal vi ha et nytt kjæledyr i framtida blir nok det en ny undulat:Heartred

Nei, dessverre. Men når barna blir litt større skal vi skaffe oss en staffordshire bullterrier [emoji173]

Hva er navnene på de da? Har du navn på alle fruene? ;)
Hunden heter speedy, katta heter dolly og kaninen heter natuligvis frøken kanin [emoji23][emoji1360] kuene har ikke navn[emoji28] tror ikke mannen er så oppfinnsom, så de går nokk under tall[emoji4]

Har en katt som heter Samson, blir 2 år 15.mai[emoji4]

Jeg har mannen min, han er ganske pelsete!
Dessverre er han også veldig allergisk, så vi har ingen andre kjæledyr. Jeg ønsker meg et akvarium, men det får vente til barna begynner å mase om dyr...

2 brødrepuser som heter sjokken og lillepus [emoji7]. Kommer vel en hund også etter babyen er født regner jeg med, hund var planen før vi fant ut jeg var gravid.

Back
Topp