Jeg har ingen, men hadde 2 katter (ble omplassert da de ikke likte barn). Hva slags dyr har dere? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh, så koselig! Det må være fint å jobbe der [emoji7] Har du vært fosterhjem lenge?Ingen faste dyr, men har to katter i fosterhjem
Jobber for den lokale dyrebeskyttelsen![]()
Ett og halvt årÅhh, så koselig! Det må være fint å jobbe der [emoji7] Har du vært fosterhjem lenge?![]()

Aww, så nydelig av dere da [emoji173][emoji173]Ett og halvt årvi bor i en leilighet uten utemuligheter, så vi tenkte det var perfekt å hjelpe hjemløse dyr. Får så alt for mange vonde skjebner, men mange som får en lykkelig slutt! Blir mye tårer
![]()
Hva slags typer hest/hund/katt har dere og hva heter dem ? [emoji4]Har hest, hund og kattRegner med det blir ponni etterhvert, om ikke annet så som selskap til gampen min når vi flytter ham hjem
![]()
Hva slags rase er hunden og hva heter den? [emoji4]Ja, vi har en stor hund [emoji7][emoji190]
Hva slags rase er dem og hva heter de? [emoji4]2 hunder.
Kjærligheten i mitt liv [emoji813]bigred
Hva slags typer hest/hund/katt har dere og hva heter dem ?
BoxerHar kaldblodstraver, boxer og stallkatt [emoji38] Hesten har litt for søkbart navn til at jeg skriver det her, men voffsen (10 mnd) heter Naughty og pusen (6 mnd) heter Celsius![]()
Ooh, hva slags raser og hva heter dem? [emoji3]En hund, 2 katter og 4 hester [emoji4]