Har dere noe cravings?

J

Janet

Guest
Da jeg var gravid bare måtte jeg ha semulegrynsgrøt i en periode og klementiner i en periode.

Hva med dere?
 
Har hatt det tidligere, sjokolademelk, rømnegrøt, clementner, lukte på snus, men har ikke dukket opp noe enda.. Men heldigvis skjer ikke alt før uke 6 :)
 
Jeg lurer på om jeg craver appelsiner. Tok meg selv i å spise nr 3 isted, og jeg spiser kun appelsiner i påsken liksom.
 
Har ikke merket noe spesielt enda, merker bare at jeg får aversjon mot endel ting (usunne) og får lyst på diverse mer sunne ting. Regner med det bare er kroppen som er snusfornuftig for tiden :) Sambo kjøpte ostepop til helgen, noe jeg elsker, men posen står uåpnet enda den. Har ikke noe lyst på. Epler og appelsiner derimot, mmmm :) Er veldig glad for at jeg har det sånn da, og ikke omvendt :)
 
Har ikke merket noe spesielt enda, merker bare at jeg får aversjon mot endel ting (usunne) og får lyst på diverse mer sunne ting. Regner med det bare er kroppen som er snusfornuftig for tiden :) Sambo kjøpte ostepop til helgen, noe jeg elsker, men posen står uåpnet enda den. Har ikke noe lyst på. Epler og appelsiner derimot, mmmm :) Er veldig glad for at jeg har det sånn da, og ikke omvendt :)

Sånn har jeg det og :D Og er egentlig strålende fornøyd med at kroppen er litt fornuftig :D
 
Kan vel kanskje ikke kalle det cravings,men spiser mye appelsin,annanas og lakris for tida :p
 
Sist måtte jeg ha flere bokser hockeypulver om dagen de første ukene, og da det avtok drakk jeg fryktelig mye melk fram til fødselen. Denne gangen har jeg ikke merket noe spesielt.
 
Salmiak-lakris. Veldig glad i det ellers også, men ikke på samme måten.
Også merker jeg at jeg ikke er like glad i kaffe som jeg har vært
 
Jeg spiser en mix med avocado og mozarellaost med balsamicoeddik så godt som hver dag nå... Er vel egentlig en litt uggen blanding spesielt siden jeg er så kvalm.... men det er dette jeg vil ha. hehe. Ellers er de nye hockeypulver-dropsene ganske gode mot kvalme så det går litt av dem også. Med datteren min gumlet jeg som en gal på oliven store deler av svangerskapet, og det likte jeg ikke før jeg ble gravid med henne. (og er vel egentlig ikke så glad i det nå heller) :p
 
Hadde klementiner, Lolly-is og sikkert noe mer men husker ikke
 
hmm, vanskelig å si om det har en sammenheng med graviditeten, men jeg må ha hockeypulver flere gange ri uka, med "kjempeklumper jordbær" drops som jeg dypper oppi. hehe! og oliven, yums, det er så sykt godt!
 
Back
Topp