Har dere navnet på den lille i magen klar?

Gaus

Betatt av forumet
Jeg trodde vi hadde bestemt oss, men jeg tviiiiiiiiiler sånn....mao ikke klart i d hele tatt :P
 
jupp, det har vært klart siden jeg var liten
 
Hadde jeg bare hatt noe jeg ville hatt når jeg var liten..., men d har jeg ikke.
Men hva syns du/dere om Marius??? Off jeg ser liksom ikke for meg en voksen mann med navnet Marius, selv om jeg syns navnet er veldig yndig og fint. Passer det til Sander, Henrik og Jonas???? ER veeeeeeeeldig åpen for forslag :):)
 
jeg kjenner bare voksne som heter det og ingen barn ;) fint navn. 
 

Vi har kun ett navn vi er enig om, og det er Mathea, så håper virkelig hun passer til navnet sitt, ellers så vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre. 

Jeg synst Marius er ett kjempe fint navn. Kjenner både store og små som heter det. 

 


Lois Lane skrev:

Vi har kun ett navn vi er enig om, og det er Mathea, så håper virkelig hun passer til navnet sitt, ellers så vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre. 

Jeg synst Marius er ett kjempe fint navn. Kjenner både store og små som heter det. 


Mathea er virkelig fint navn :) Kanskje hu vil passe d uansett hvis dere blir vant m d og bruker det frem til hun blir født :) Det gjorde vi med minste mann...Han het Jonas fra den dagen vi var på UL :):) Å han passer det utrolig godt (selv om jeg "slet" også med dette navnet :))) )
Kjenner ikke så mange som heter Marius så det er sikkert derfor jeg ikke helt klarer å venne meg til det :)

 
Jeg prøver å kalle henne for Mathea, men synst det er så rart at det i det hele tatt er jente i magen, siden vi har tre gutter fra før, så det føles liksom ikke helt riktig :-p Hadde klart guttenavn og alt før ul, og gadd ikke se på jente navn en gang, siden vi garrantert kom til å få en til gutt.... 

Gaus skrev:


Lois Lane skrev:

Vi har kun ett navn vi er enig om, og det er Mathea, så håper virkelig hun passer til navnet sitt, ellers så vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre. 

Jeg synst Marius er ett kjempe fint navn. Kjenner både store og små som heter det. 


Mathea er virkelig fint navn :) Kanskje hu vil passe d uansett hvis dere blir vant m d og bruker det frem til hun blir født :) Det gjorde vi med minste mann...Han het Jonas fra den dagen vi var på UL :):) Å han passer det utrolig godt (selv om jeg "slet" også med dette navnet :))) )
Kjenner ikke så mange som heter Marius så det er sikkert derfor jeg ikke helt klarer å venne meg til det :)



 
Vi har hatt et av to navn ( begge har dobbelt navn) tidlig klar med de to barna vi har. Men ikke denne gangen. :-) Føler lissom det må "passe" litt i forhold til de to andre også.
Jeg har vokst opp sammen med en som heter Marius og synes det er et veldig fint navn og det har passet han hele veien! :-)
 
Jepp:-) Her i magen bor Tirill. Både vi voksne og ungene bruker enten navnet eller lillesøster når vi snakker om henne:-) Veeeeldig koselig syns jeg<3 nå gleder vi oss bare til hun er blitt stor nok til å komme ut><3>
 
Vi har navnene klare, men er åpne for at vi kan endre navnene om vi skulle finne noe annet, men så langt er vi fornøyde med valgene.

Jeg synes Marius er et kjempefint navn. Min gutt på 2 1/2 har et navn som ikke mange andre barn har, men det fungerer kjempefint. Han passer navnet sitt bra. Han ble oppkalt også da og det var veldig hyggelig!
 
Virker som vi har valgt navn... Det er iallefall et navn vi har begynt å kalle den lille :)
 


Moira skrev:
Jepp:-) Her i magen bor Tirill. Både vi voksne og ungene bruker enten navnet eller lillesøster når vi snakker om henne:-) Veeeeldig koselig syns jeg<3 nå gleder vi oss bare til hun er blitt stor nok til å komme ut><3>

Tirill er kjempe fint navn :) Er tante til ei som heter Tiril (med en l ) hun er bare så herlig:) å passer navnet helt perfekt:)

Er ikke så veldig lenge til før vi får se vår lille :) Gleeeder oss kjempe mye vi også :):)

 


Lois Lane skrev:

Vi har kun ett navn vi er enig om, og det er Mathea, så håper virkelig hun passer til navnet sitt, ellers så vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre. 

Jeg synst Marius er ett kjempe fint navn. Kjenner både store og små som heter det. 


Vår førstefødte heter Mathea! Elsker det navnet! <3 Vi hadde også kun det som forslag sist.. Denne gangen er vi litt mer usikre.. Vi liker navn..og forkaster det uken etter... hehe.. men har jo litt tid igjen da heldigvis!

 
Nei navn er ikke bestemt,men har 2 favoritter.....
Og mannen he sine favoritter:) Vet ikke om vi blir enige denne gangen her altså:)

 
Her har vi oppkalt, etter våre oldeforeldre...så tror vi har funnet navn denne gangen også, er jo selvfølgelig litt begrensninger når man oppkaller :)
 
Vi har fått vite at det er to gutter som ligger og ruger i magen min, men vi har ikke funnet et eneste navn enda. Tror vi bare må skrive en liten liste over navn og vurdere det når de små gullene finner veien ut. :-)
 
Nei vi har ikke diskutert det ordenlig enda. Jeg har mine favoritter hvertfall ;-)
 
Hadde jentenavnet klart, men akkurat fått vite at det blir en liten gutt <3 
Så nå må vi lete litt igjen. Forslag??? :)
 


Siri84 skrev:
Hadde jentenavnet klart, men akkurat fått vite at det blir en liten gutt <3 
Så nå må vi lete litt igjen. Forslag??? :)


Syns d er ganske vanskelig å finne guttenavn.... Har 3 gutter å venter gutt nr 4... Ikke lett det med navn:P
Har mange forslag, men alt er etter hva man liker. Jeg liker veeeeeeeldig mange guttenavn, men mannen min og meg er ikke like der :P:P heheh
Hadde du fått beskjed om at d var jente???
 


Gaus skrev:


Siri84 skrev:
Hadde jentenavnet klart, men akkurat fått vite at det blir en liten gutt <3 
Så nå må vi lete litt igjen. Forslag??? :)


Syns d er ganske vanskelig å finne guttenavn.... Har 3 gutter å venter gutt nr 4... Ikke lett det med navn:P
Har mange forslag, men alt er etter hva man liker. Jeg liker veeeeeeeldig mange guttenavn, men mannen min og meg er ikke like der :P:P heheh
Hadde du fått beskjed om at d var jente???


Nei de har ikke sett kjønnet på tidligere ul. Har hatt skikkelig jentefølelse, har ei jente fra før av og det har vært veldig likt svangerskap. Kjempestas med gutt, men vanskelig med navn ja! Ikke lett å bli enig heller nei :)
 
Back
Topp