Har dere navnet klart?

Aili

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Vi har noen navneforslag klar til den lille men ingenting er bestemt. Vi har vel egentlig ikke snakket så mye om navn enda..:wideyed: Føler at vi har dårlig tid men samtidig er det vanskelig å velge navn på en man aldri har sett før synes jeg o_O Har dere navnet klart før den lille melder sin ankomst? :)

Vi har nettopp bestemt oss. Syns det var kjempe vanskelig å bestemme guttenavn [emoji28] men holder navnet hemmelig i tilfelle vi endrer mening når vi endelig får møte lillegutt.

Nei vi venter til lille blir født. Jeg føler ikle noe behov for å ha navnet klart til hun blir født. Er jo ikke sikkert hun passer det vi velger når hun aller først er her:)

Vi står mellom 2 navn, men vil gjerne bestemme det så fort som mulig. Det ene er mer vanlig, det andre uvanlig. Jenta vi har fra før har ett mer uvanlig navn som vi er veldig fornøyd med, så har litt lyst på det til denne babyen også :)

Har alternativer, men faren vil ikke bestemme seg før hun er født. Så får vi håpe han synes et av navnene på lista passer da. :)

Vi har navnet klart og snakker om henne og til henne allerede ved det navnet.

Vi har ikke så mange alternativer, men snakker litt om det. Har pleid å bestemme på sykehuset etter fødsel så blir nok det igjen [emoji5]

Ja, har hatt navn klart siden vi fikk vite kjønn:) vi har delt navnet til folk rundt oss og bruker det når vi snakker om han eller til han :)

Vi har bestemt oss. Vi hadde i grunn to navn på listen, så lot jeg mannen bestemme :) Et ganske vanlig, og et ganske uvanlig. Jeg ville helst oppkalle etter min morfar, men mannen var helt uenig :(

Vi har og bestemt oss og snakker til han og om han med navnet sitt:):Heartblue

Her har navnet vært klart lenge. Syns guttenavn er utrolig vanskelig, men har hatt ett navn jeg likte lenge før jeg ble gravid. Heldigvis vokste navnet på samboeren også, så det endte faktisk opp som eneste navn vi likte skikkelig godt. [emoji7] Så her har alle kalt han for navnet lenge. Så han må bare passe det. [emoji23]

Tror vi har bestemt oss

Vi har ikke bestemt oss. Får se når hun kommer til verden :) Med første hadde vi navnet klart ganske tidlig.

Vi var sikre på gutt, men når det viste seg på NIPT-test at det var jente så ble vi litt satt ut:D
Dagen etter snakket vi om navn, og fant et vi begge likte. Vi delte det ikke med familie før noen måneder senere, og hun går bare under navnet "minsten" uansett nå. Kan jo være at hun ikke passer til navnet sitt når vi møter henne, men da får vi finne på noe nytt.:)

Godt å se at ikke alle har bestemt seg allerede :hilarious: Ble så stressa tidligere i dag når jeg begynte å tenke på det så begynte å google, lete, side opp og side ned. Har senket skuldrene litt nå, et navn vil hun jo få før eller siden uansett :D

Back
Topp