Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bestemt meg <3
Men får ikke med sambo... Så vi står fast med andre ord!!![]()
Ja, skjønner den!! Vil helst ha det klart før termin ja. Men det er noe med å bli litt vant til navnet selv og. Og av en eller annen grunn så får jeg ikke så lyst til å si det til mamma før etter fødselen uansett - hun maser nemlig mestEg syns me e treigeHar litt panikk at me ikkje e enige om navn ennå
Me fyst tror eg me hadde det klart når hu va tri mnd, og me va begge enige me ein gong. Holdt navnet hemmelig te fødsel. Det har eg heila tiå sagt me ska denna gong o, men når folk har sport og eg seie me ikkje har navnet klart, får eg bare te svar at du vil bare ikkje sei det
Sååå håpe me snart blir enige
Trenge ikkje værra ett, men feks 2-3 også kan me se når an komme ka så passe
Har ei venninna der guttungen va nesten 3 mnd før de blei enige om navn, har ikkje lyst å havna i den situasjonen
![]()
Jonas er veldig fintVi har mer eller mindre bestemt oss for Jonas![]()
Tror det blir Eline. Bestemoren min gikk bort for ikke så lenge siden, og hun hete Johnne til mellomnavn og synes det var så fint. Og synes Eline Johanne er fint, men blir kanskje rart å ha mellomnavn når ikke datteren vår eller vi har det?
To fornavn, ikke mellomnavn.Tror det blir Eline. Bestemoren min gikk bort for ikke så lenge siden, og hun hete Johnne til mellomnavn og synes det var så fint. Og synes Eline Johanne er fint, men blir kanskje rart å ha mellomnavn når ikke datteren vår eller vi har det?
Her har vi samme problemVi har blitt enig om et guttenavn, mangler fortsatt å bli enig om et jentenavn..![]()