Har dere navnet klart?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Jeg har bestemt meg <3
Men får ikke med sambo... Så vi står fast med andre ord!! :-P

Nah, ikke heelt 100% sikker, men egentlig står vi bare ved ett navn nå, som jeg har tenkt lenge og som ikke slipper, så tror kaanskje det blir det. Hemmelig☺️

Eg syns me e treige :p Har litt panikk at me ikkje e enige om navn ennå :p Me fyst tror eg me hadde det klart når hu va tri mnd, og me va begge enige me ein gong. Holdt navnet hemmelig te fødsel. Det har eg heila tiå sagt me ska denna gong o, men når folk har sport og eg seie me ikkje har navnet klart, får eg bare te svar at du vil bare ikkje sei det :p Sååå håpe me snart blir enige :) Trenge ikkje værra ett, men feks 2-3 også kan me se når an komme ka så passe :) Har ei venninna der guttungen va nesten 3 mnd før de blei enige om navn, har ikkje lyst å havna i den situasjonen ;)
Ja, skjønner den!! Vil helst ha det klart før termin ja. Men det er noe med å bli litt vant til navnet selv og. Og av en eller annen grunn så får jeg ikke så lyst til å si det til mamma før etter fødselen uansett - hun maser nemlig mest :p

Mats <3 Storebror heier Emil :)

Tror det blir Eline. Bestemoren min gikk bort for ikke så lenge siden, og hun hete Johnne til mellomnavn og synes det var så fint. Og synes Eline Johanne er fint, men blir kanskje rart å ha mellomnavn når ikke datteren vår eller vi har det?

Syns ikke d blir rart jeg :) mine to har ikke mellomnavn , men lille får det :)

Tror det blir Eline. Bestemoren min gikk bort for ikke så lenge siden, og hun hete Johnne til mellomnavn og synes det var så fint. Og synes Eline Johanne er fint, men blir kanskje rart å ha mellomnavn når ikke datteren vår eller vi har det?
To fornavn, ikke mellomnavn.

(mellomnavn er når de har to etternavn, sånn som mine. Her i huset har alle tre navn, mannen har to fornavn og et etternavn, vi andre har et fornavn, et mellomnavn (mitt pikenavn) og et etternavn (samme som mannen)

Mannen er forøvrig den eneste o sin søskenflokk med to fornavn. Ingen problem det.

Jeg har to fornavn. Lange og. Men mannen og nr. 1 har ikke. Så det blir ikke på nr.2 heller. Men synes det er fint med to fornavn når det er oppkalling sånn - uansett om de andre i familien har eller ikke:) Er selv oppkalt og synes det er fint å ha med meg det navnet:)

Hadde vurdert flere navn fra slekstreet. Even, kristian, martin, enok, johan .. så får jeg høre at min mormor kaller ungen for Enok synes jo dette var utrolig artig og har selvsagt begynnt å venne meg til tanken. Så her er det nok bestemt ved hjelp av barnets oldemor <3 må ha mellomnavn også. Tipper jeg rapper pappa sitt <3 jeg liker å ta igjen navnene fra familien. Det er også noe som flere i slekta mi gjør :-)

Back
Topp