Har dere navnet klart?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Nei, vi har kjørt oss litt fast.. Vi er enig i hvilken type navn vi vil ha, men sliter litt med å komme ned på et konkret navn! Hadde jeg fått bestemme så hadde det blitt en liten Martin eller Lina :-)

Aner ikke hva hun skal hete.

Nei :) vil ikke tenke på det så mye før etter han har kommet til verden :)

Godt å høre at det er flere som ikke har navn :p De rundt synes nemlig vi er fryktelig trege.. Så da begynte jeg å lure på om det var sant - sånn i forhold til andre som har to mnd igjen.
Men det er et viktig valg. Så man må jo virkelig smake mye på mange navn før man finner et som man tenker vil passe :) Bare litt uvant - med første fant jeg et med en gang, prøvde ut mange og brukte lang tid på å finne andre, men kom tilbake til det som egentlig hadde vært rett hele tiden :)

Vi har 2 navn vi liker... Men det er en modningsprosess og vi bestemmer oss sikkert først etter fødselen :)

Godt å høre at det er flere som ikke har navn :p De rundt synes nemlig vi er fryktelig trege.. Så da begynte jeg å lure på om det var sant - sånn i forhold til andre som har to mnd igjen.
Men det er et viktig valg. Så man må jo virkelig smake mye på mange navn før man finner et som man tenker vil passe :) Bare litt uvant - med første fant jeg et med en gang, prøvde ut mange og brukte lang tid på å finne andre, men kom tilbake til det som egentlig hadde vært rett hele tiden :)

Eg syns me e treige :p Har litt panikk at me ikkje e enige om navn ennå :p Me fyst tror eg me hadde det klart når hu va tri mnd, og me va begge enige me ein gong. Holdt navnet hemmelig te fødsel. Det har eg heila tiå sagt me ska denna gong o, men når folk har sport og eg seie me ikkje har navnet klart, får eg bare te svar at du vil bare ikkje sei det :p Sååå håpe me snart blir enige :) Trenge ikkje værra ett, men feks 2-3 også kan me se når an komme ka så passe :) Har ei venninna der guttungen va nesten 3 mnd før de blei enige om navn, har ikkje lyst å havna i den situasjonen ;)

Tror det blir Eline. Bestemoren min gikk bort for ikke så lenge siden, og hun hete Johnne til mellomnavn og synes det var så fint. Og synes Eline Johanne er fint, men blir kanskje rart å ha mellomnavn når ikke datteren vår eller vi har det?

Back
Topp