Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
....Jeg har jentenavn klart, men aner ikke på guttenavn. Vi hadde oppkalling til storebror så det hadde vært gøy å gjøre igjen, men...
Storebror er dog fast bestemt på Emma eller Max![]()
Jeg har jentenavn klart, men aner ikke på guttenavn. Vi hadde oppkalling til storebror så det hadde vært gøy å gjøre igjen, men...
Storebror er dog fast bestemt på Emma eller Max![]()
Hehe... Fine navn da! Men assiosasjonene for meg blir feil, han vil ha Emma fordi to av gutta i bhg har storesøstre som heter det, for ikke å snakke om at det også er lillesøstra til Marcus og Martinus... Max er jeg litt usikker på, men tror det kommer fra en eller annen barnetv serie. Da jeg var liten hadde vi en hund som het Max, så jeg tror ikke jeg klarer å kalle sønnen min for det samme... Det er duket for diskusjoner med andre ord, men vi skal nok finne ut av detOi, så rart!! Det er de to navna vi også sitter med! Blir det gutt så blir det en Max, noe som har vært bestemt i mange år. Å her har storesøster på straks 5 fått lov å komme med forslag om det blir jente, og da ville hun at babyen skal hete Emma.![]()