Har dere navnene klare?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg har selvfølgelig jentenavnet klart... i og med at jeg aldri har fått brukt det siden jeg har tre gutter... men om det blir en gutt har vi ikke peiling enda... :P

Hva med dere? :D

Vi har en av hver fra før. Vi snakka litt om jentenavn og jeg har noen favoritter av guttenavn også, men kjenner jeg oss rett så blir den navnløs noen uker etter fødsel også.

Jeg har jentenavn klart, men aner ikke på guttenavn. Vi hadde oppkalling til storebror så det hadde vært gøy å gjøre igjen, men...
Storebror er dog fast bestemt på Emma eller Max :p

Har kanskje gutte navn men syns det er vanskelig å være sikker men vi har bestemt sammen å finne ut av det etter oul [emoji6] men av en eller annen grunn har dattera mi inbilt seg at hun må skifte navn når hun blir storesøster [emoji23][emoji23][emoji23] hun sier hun da må hete Lilly [emoji23][emoji23] jaja sikker noen i bhg som har en storesøster som heter det[emoji23]

Har navn til både lillesøster eller lillebror :-)

Jeg har to alternativer til gutt og noen flere til jente. Mannen må være enig da, og han må få litt mer tid på seg. Vi velger ikke navn før noen dager etter fødsel tenker jeg, må være heeelt sikker :)

Har navna klare men må vente å se babyen først for å se om det stemmer[emoji3] Kanskje greit å ha flere å velge i[emoji1]

Har et jentenavn og et guttenavn klart' 99% sikker på at det er et av de vi kommer til å bruke :)

Jeg har jentenavn klart, men aner ikke på guttenavn. Vi hadde oppkalling til storebror så det hadde vært gøy å gjøre igjen, men...
....:confused: Hva er det å være uenig i...? :confused::(

Oi, så rart!! Det er de to navna vi også sitter med! Blir det gutt så blir det en Max, noe som har vært bestemt i mange år. Å her har storesøster på straks 5 fått lov å komme med forslag om det blir jente, og da ville hun at babyen skal hete Emma.:)

Oi, så rart!! Det er de to navna vi også sitter med! Blir det gutt så blir det en Max, noe som har vært bestemt i mange år. Å her har storesøster på straks 5 fått lov å komme med forslag om det blir jente, og da ville hun at babyen skal hete Emma.:)
Hehe... Fine navn da! Men assiosasjonene for meg blir feil, han vil ha Emma fordi to av gutta i bhg har storesøstre som heter det, for ikke å snakke om at det også er lillesøstra til Marcus og Martinus... Max er jeg litt usikker på, men tror det kommer fra en eller annen barnetv serie. Da jeg var liten hadde vi en hund som het Max, så jeg tror ikke jeg klarer å kalle sønnen min for det samme... Det er duket for diskusjoner med andre ord, men vi skal nok finne ut av det :rolleyes:

Vi aner ikke:eek: Graviditeten føles ikke helt ekte enda, men jeg regner med vi legger mer planer etter å ha vært på UL og forhåpentligvis vet kjønnet. Jeg vil se det litt an, vil se babyen før vi tar en beslutning så vi vet av navnet "passer":p

Jentenavnet er bankers og det vlir faktisk oppkalling også :-) på guttesida har vi flere det står mellom men en leder foreløpig så får vi se hva det blir :-)

Back
Topp