September-bøllefrø
Blir kjent med forumet
Enig med degVi gjørBåde eg og bf er det, så vi fortsetter tradisjonen. Er heldig at det er fine navn vi kan velge mellom og i tillegg så synst eg at gamle, norske navn er dei finaste
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med degVi gjørBåde eg og bf er det, så vi fortsetter tradisjonen. Er heldig at det er fine navn vi kan velge mellom og i tillegg så synst eg at gamle, norske navn er dei finaste
![]()

Det var en fin måte å gjøre det påMellomnavnet til poden vår er etter hans oldefar på farsidenFår vi en jente nå får hun samme etternavn som meg, mamma og bestemoren min. Får vi en gutt får vi vel grave i slektsboka så han også får et mellomnavn fra familien
![]()
har vurdert det selv om vi får en jente, da navnet jeg ønsker å bruke er vanvittig gamledagsAkkurat det gjør jeg og! Fører inn på lista på tlfenJeg har hatt ei liste på telefonen min helt siden vi begynte å prøve. Fører inn når jeg hører et navn jeg liker. Men er 90% jentenavn på den lista, så tror guttenavn kan bli en utfordring![]()
Jeg har hatt ei liste på telefonen min helt siden vi begynte å prøve. Fører inn når jeg hører et navn jeg liker. Men er 90% jentenavn på den lista, så tror guttenavn kan bli en utfordring![]()