Har dere navn klart?

Emilian er kjempe fint :)

Jeg skal ha Ole Magnus:)

Vi skal ha et enkelt fornavn som under 100 i Norge heter på lik linje som Jimmi med i :) Jeg har så langt etternavn og barna har to etternavn så greit og holde det kort :)

Er så vanskelig å lande på et. Vi og vil ha et kort navn siden hun skal ha to etternavn, og storesøster heter Mie:)

Vet ikke kjønn enda.
Gutt: Mathias eller Sander
Jente: Helena eller Mie

Klarer ikke å bestemme meg. Helena etter min farmor (Helene) på guttenavn klarer ikke mannen å bli enig :p

Her ventes ei lita jente som får navnet Siren Victoria <3

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har tenkt på Anna eller Anna Christine. hadde ikke bestemt meg helt, men begynner å bli litt mer sikker nå. Er flere som har spurt på om jeg har tenkt på navn, og når jeg har sagt det høyt til folk flere ganger, har jeg fått prøvd det ut litt:) det føles litt mer naturlig for hver gang. Og alle synes det er fint, bortsett fra min søster som synes det er litt for tradisjonelt. Men det bryr ikke jeg meg om:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg synes faktisk jentenavn er verre:p assosierer så mange navn med feil personer:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes faktisk jentenavn er verre:p assosierer så mange navn med feil personer:p

Sent from my iPhone using BV Forum
blir litt sånn "æsj det er x'n hans, og hu er drama queen, hu er falsk" glad jeg får gutt:P

Her kommer det en Embrik :)

Back
Topp