Har dere navn klart?

Lindus77

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg er førstegangsfødende, og vi har hatt navn klart til både jente og gutt. Her blir det en liten gutt, så jeg gleder meg virkelig og er super fornøyd med navnet vi har funnet, blir et dobbeltnavn her, hvor mange her skal ha dobbelt navn og hvor mange skal ha enkelt navn? har dere funnet sjeldne navn, eller navnkombinasjoner? Dobbeltnavnet vi har kommet frem til er det ingen i Norge som har, i hvertfall ikke når jeg søkte på navnet. Er en spennende tid vi har i møte nå jenter :)

Vi hadde to navn men nå er jeg ikke sikker lenger :) vi skal få jente :) får tygge litt på det . Guttene heter Embrik og Theodor så kan ikke ha et helt vanlig navn

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, enkelt fornavn og etternavn. Et ganske vanlig norsk navn.

Vi hadde to alternativer til jentenavn klare lenge før vi snakket om å sette igang prøvingen, men guttenavn derimot.... Men det blir nok et enkelt og ganske tradisjonelt navn. Så får vi heller spare jentenavnene til en eventuell senere anledning. :)

Vi har i og for seg jentenavn klart.. Det er et dobbeltnavn, men storebror har bare enkeltnavn - så vi får se om vi bare velger ett av de to navna :) Jeg har funnet et guttenavn jeg elsker; har til og med drømt om det! Så skal bruke all min list til å overtale mannen, for han er ikke helt overbevis.. Oul på mandag, så da håper vi å se kjønn! Blir enklere da :)

Her blir d Mina. Babyen blir å få to etternavn, så ville holde fornavnet kort og enkelt:)

Her blir d Mina. Babyen blir å få to etternavn, så ville holde fornavnet kort og enkelt:)
Ååå... Det ville jeg ha også, for min tippoldemor het det. Men gubben var ikke med på det.

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Guttene mine heter Håkon, Vegard og Snorre Olaus dersom det viser seg at dette blir ei jente skal hun hete Tora og eit navn til blir det gutt heller jeg veldig mot Storm

Emine Louise <3

Jeg sliter litt mellom Noah Alessander, (alle andre barna har så rare navn) Dennis, Linus, Nicklas, wæææææh Vi har liksom Nicoline, Millan og Boye! Hva passer inn med de? For meg er det viktig at det passer inn

Jeg har navn klart, gubben er ikke helt enig...enda :-p Har Theodor og Tilde fra før, får jeg vilja mi nå blir det en liten Mio ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har navn klart, gubben er ikke helt enig...enda :-p Har Theodor og Tilde fra før, får jeg vilja mi nå blir det en liten Mio ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det foreslo jeg også om det blir gutt, fikk tvert nei :( Mio <3 Nydelig! Vesla skulle hete Noah om hun ble gutt, så det har vi på lista, også tenker vi på Jacob, mannen liker Isah, men det er flere jenter i Norge som heter Isa, enn gutter som heter Isah, så jeg er usikker! Om det blir jente er jeg veldig svak for Olivia, å heldigvis er mannen på gli der ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vanskelig dette med navn altså...her ventes det ei jente, og jeg vil gjerne ha samme forbokstaven på barna mine. Som i dette tilfellet blir "N" :)

Jeg er førstegangsfødende, og vi har hatt navn klart til både jente og gutt. Her blir det en liten gutt, så jeg gleder meg virkelig og er super fornøyd med navnet vi har funnet, blir et dobbeltnavn her, hvor mange her skal ha dobbelt navn og hvor mange skal ha enkelt navn? har dere funnet sjeldne navn, eller navnkombinasjoner? Dobbeltnavnet vi har kommet frem til er det ingen i Norge som har, i hvertfall ikke når jeg søkte på navnet. Er en spennende tid vi har i møte nå jenter :)

vi tenker Liam emanuel eller Emilian. Er redd emilian blir litt for sukkersøtt. Hva mener dere?

Back
Topp