Har dere navn klart?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Siden de fleste her inne er over halvveis nå, så har dere kanskje begynt å tenke på navn?

Selv om en ikke vet kjønnet ennå, så kan man ha både gutte og jente navn klart :D

Trenger ikke å avsløre her hva navnet blir, for vet mange ikke ønsker at andre skal "stjele" det.
Det opplevde jeg 2 mnd etter jeg fikk eldstemann, i nær familie :(

Vi sleit lenge med navn, det ble verre for hvert barn vi fikk :P Minstemann var navnløs i 2 uker :oops:

Her var navnet klart før O.ul :) Jeg hadde ve på en måte bestemt jentenavnet, men vi ble aldri enige om guttenavnet. Til en kveld vi satt og så på Kardemommeby med unga på tv, da sambo putselig hev seg opp fra sofaen og nesten brølte ut: Hvis det er en gutt, skal han hete Jonathan!! Ler fortsatt av han, men syntes da navnet var kjempe fint, og passet så bra med de to andre vi har, så da blir det Jonathan :)

Absolutt ikke :-) det er jo vanskelig jo :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Vi hadde ul 15.1 å fikk da vite at vi har en liten prinsesse i magen:) På tur ut av sykehuset sier samboern at han hadde funnet navn til henne. Jeg svarte automatisk at d ikke kom til å bli Line (Han hadde fåreslått dette tidligere og jeg ville ikke ha det. Vi har ikke vært enige om et eneste navn). Han sier da "nei det blir Malin". Jeg falt pladsk:) Så da får prinsessa i magen heter nå Malin:)

Vi har to navn klare (som jeg har lovet å ikke si til noen slik at vi ikke skal bli påvirket av andres meninger. det er to ganske spesielle navn). I går satt jeg og tenkte på at jeg egentlig hadde bestemt meg for navn1. Jo mer jeg tenkte, jo mer sikker ble jeg på at dette var navnet. Men da mannen kom hjem kunne han fortelle at han hadde tenkt og bestemt seg for navn2. Så da får vi vente å se til babyen er født. hvilket som passer.
Og det kan jo også hende at den lille jenta vår er en sjenert gutt ;) (men guttenavn blir vi ikke enige om...)

Syntes det blir værre for hver gang å velge navn,gubben har sterke meninger om jente navn.Men han er nedstemt ;) Tror det blir Gabriel hvis det blir gutt.Men man skal aldri si aldri.

Vi har vingla litt frem og tilbake, men nå tror jeg vi er enige ;-) Jente: Alma. Gutt: Sander ❤

Vi har andrea fra før så denne gangen blir det Amalie! Ellers syns jeg Mathilde er kjempe fint!

:happy118 Niks! Ikke nærme på å bli enige en gang. Han vil lage sin liste før han ser min, og den prosessen kommer aldri så langt... Han har vel funnet to navn, og glemt ett av de allerede ))))) laughing6
Flaks at det ser ut til å være jente, støtter at det er mye vanskeligere med guttenavn.

:happy118 Niks! Ikke nærme på å bli enige en gang. Han vil lage sin liste før han ser min, og den prosessen kommer aldri så langt... Han har vel funnet to navn, og glemt ett av de allerede ))))) laughing6
Flaks at det ser ut til å være jente, støtter at det er mye vanskeligere med guttenavn.

Jeg har tre gutter, kan tenke deg vi sleit... Ikke rart minstemann forble navnløs et par uker etter fødselen :oops:

har laget meg en liten ,liste og jobber hardt for å overbevise mannen om to av de ;)

Jepp, vi er faktisk enige nå! Hadde bestemt oss for Alma egentlig, men siden det er så på tur opp, så ombestemte jeg meg.... Så nå har vi funnet et sjeldent og nydelig navn på A :)

Nej er ikke enige, her finner vi nok noen vi liker og så ser vi etter fødselen hva det blir:)

Back
Topp