Har dere mye igjen å handle?

Mangler ikke så mye. Litt stelleprodukter og et par amme bh. Aner ikke hvilken str jeg trenger så har bare handlet en.

Har sikkert mer enn nok av ting :)

Vet ikke hva vi trenger en gang... har store mangler på alt, men vi har nå de store tingene som seng, vogn, bilsete... men tilhørende tilbehør mangler vi nok...vet jo ikke hva en trenger... trenger jo dyne og sånn, men hvilken er en annen sak...
Har noen bodyer, men trenger flere. Så trenger jo gutten vanlige klær...
Kluter og diverse må han sikkert ha :p

Fant en oversikt fra bam blad.... er dette en grei liste å følge?
Noe man ikke trenger? Av det man trenger - hvor mye er nødvendig?

Skinnpose eller voksipose er ikke nødvendig, det kan du jo ev ønske deg til dåp eller navnfest.
Så mye hele dresser og bukser er heller ikke nødvendig i minste str, for det blir midt på sommeren, og trenger bare ett tynt lag med bomull på seg. F eks body og tynn bukse i bomull.
Og krabbeteppe og leker og div kan ventes litt med, samme med lekegrind med mindre du trenger det til dagsoving i stua.
Er det noe på den lista du føler er unødvendig eller noe, så spør eller vent med å kjøpe til etterpå.
Jeg venter forresten med brystpumpe også, for det er ganske dyrt, og hvis jeg virkelig trenger så koster jeg på meg en god en. Og det samme med ammepute og div slikt.
Jeg er heller litt føre var andre veien, og har flaske og nan klar.

Av de tingene jeg kommer på at jeg mangler er det: madrass til vugga, laken, babybadekar, stellematte, og teppe som f.eks. helseteppe. Har planer om å få kjøpt dette i løpet av uken som kommer :)

Jeg er ferdig, og klar som et egg til fødsel:)

Back
Topp