Har dere mer/mindre sengekos?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Litt privat spørsmål, men jeg lurer på hvordan er det for dere nå ang å ha sex?
I starten var det helt fantastisk, men nå når jeg får kynnere for ingenting og magen er så stor så er det maks en gang i uken og bare i "doggy".
Pluss at jeg blir veldig fort følsom og kan miste lysten hvis ikke kjæresten er veldig kjærlig/romantisk :p tåler ikke mye tøysing i sengen lengre:p
Er det normalt? Føler jeg fokuserer veldig mye på alt annet enn sex, selvom jeg har en idé om at det er lurt å føle seg seksuell som gravid ift fødsel. (Har jeg lest)

her er det veldig lite av den sorten!
Jeg føler jeg har null energi og overskudd desverre!
Mannen har foreløpig ikke vært misfornøyd... :P

Hehe i starten var det supert, men etter de to første mnd har det vært helt avholds (til mannen sin store fortvilelse) :-p er i toppform og har relativt få plager men lysten er der bare ikke :-p tenker det er veldig individuelt :-)

Hadde en liten tørkeperiode på 2 uker, men denne uken har det blitt 3 ganger :)
Uansett sex er best uten gravidmage.

Jeg får fysisk vondt i høna av sex så vet nesten ikke hva det er lenger ....

Ok, så veldig forskjellig ser jeg :p
Kjæresten min er veldig forståelsesfull og klager ikke i det hele tatt. Det er mest meg som får dårlig samvittighet. :p
Jeg syns det er veldig godt når vi har kommet i gang, men skal litt til for at jeg skal få lysten der på forhånd :p
Og enkelte ganger så verker det i sjeden på en rar måte. Kanskje kroppen som begynner å gjøre seg klar? Altså ikke under eller etter sex, men helt tilfeldig.

Jeg hadde klart meg helt fint uten sex resten av svangerskapet, men prøver å engasjere mej litt likevel. Får så mye halsbrann, kløner rundt, må abryte for å tisse, og føler meg generelt lite sexy! Så det blir ikke ofte nei :P Mannen min var forberedt på det denne gangen, det var nok enda mindre sist. Det blir oftere at jeg "hjelper han" for å si det sånn ;)

Her skjer det utrolig lite action på den fronten.. Men vi koser masse!! Passer på å være nær hverandre på andre måter :)

Tja, hva skal man si?:-P Har i grunnen hatt ganske ofte "sengekos", men de to siste ukene har det vært fraværende, gitt... Gubben har jobba så utrolig mye, så han har vært sliten av det, mens jeg er ubrukelig etter kl 21 om kvelden..:-P Håper det tar seg opp igjen snart, for jeg tror vi begge sårt trenger litt nærhet snart!;)

Her blir det lite sånnt. Musa er helt tørr og det øker ikke akkurat lysten... :-P

Var mer når jeg var gravid med nr 1. Mannen er som regel ute til han skal legge seg nå. Har for mye å gjøre for tiden. Hehe. Dessuten har ikke jeg orket tanken når jeg har så vondt i lyskene at jeg omtrent ikke har kunne gå. Det har gått over nå men da er det selvfølgelig noe annet. Det er for få timer i døgnet her når mannen står opp 04.

Meget lite her i huset. Jeg har lite lyst og han takler ikke helt babymagen i den settingen..
Måtte nesten tvinge han sist jeg var høygravid for å få fødselen igang :P

Håper det blir litt mer enn nå fram mot fødselen, for etter fødsel er det nok lenge til jeg har lyst/energi (var hvertfall sånn sist).

En gang i uken er jo masse :-P Her er mannen heldig om han får noe en gang i mnd... Har null lyst! Er stor og tung og det er klønete og ubehagelig. Ikke så lett for han, men sånn er det bare nå. Sist gang opplevde jeg kynnere for første gang og det hjalp ikke akkurat på ;-)

Blitt veldig lite pga enorme arbeidsmengder på mannen , han orker rett og slett ikke! Jeg går rundt og er seksuelt frustrert (kombiner det med hormoner så har du heksa :p), så må nok overfalle mannen snart!

Her griner jeg foran mannen, og begynner å le av meg selv til slutt fordi det er jo i utgangspunktet ikke noe å grine for:p Han rister bare på hodet og sier "Du lille raringen min" med et smil om munnen;)
Da er du mildere enn meg, jeg blir bare sur på gubben jeg :rolleyes: Han må jo skjønne at når kjerringa er hormonell og lysten så får han bare stille opp!

Da er du mildere enn meg, jeg blir bare sur på gubben jeg :rolleyes: Han må jo skjønne at når kjerringa er hormonell og lysten så får han bare stille opp!
Føler meg en smule dum til slutt;) Haha, ja, ikke sant!:-P Virker ikke som om de tar hint heller... Hinta i omtrent 2 (!!) timer her en dag før han skulle på jobb (begynte 14.30) - han tok ikke hintet, og jeg tuta i over en time etter han dro på jobb..:rolleyes:

Back
Topp