Har dere mer, mindre eller like mye?

nitalita

Gift med forumet
Har dere mer, mindre eller like mye sex som før dere fant ut at dere var gravide?

*Her er det mere, men det har vel kanskje litt med at vi ikke kom igang igjen med sex før i november ifjor....Linea ble født i juli[:D]..(Tok litt lang tid ja, så det er mye å ta igjen)

*Sist sv.skap stoppa det opp når det var igjen 3-4 mndr tror jeg, men det var fordi det føltes rart å skulle ha det...men nå vet vi litt mer på et vis[:D]

Nei er bare å stå på

her blir det lite med senge kosen[:(]

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Mindre... har sjelden lyst...[:'(]

samme her...[>:]

Hehe.. her er det motsatt- har lyst hele tiden...
Men gubben er bortreist i jobb, har ikke sett ham på 5 uker og det blir enda 1-2 uker til han kommer hjem igjen, så grunnen kan jo være at jeg er underernært..
Når han endelig kommer hjem og jeg får meg litt kan det jo være at jeg blir "mettet" resten av svangerskapet :)

Her blir det lite sex. Har nesten aldri lyst jeg.

ORIGINAL: *Frøken Dings*

Mindre... har sjelden lyst...[:'(]

Samme her..[&:]

går litt opp og ned her.. (hihi) noen ganger er det jeg som har mindre lyst, og noen ganger han.. vært inne i en dårlig periode nå, men det tar seg opp igjen.. jeg har egentlig mer lyst nå enn før jeg ble gravid.. har sterkere sexopplevelser også;)

Jeg har mere lyst nå en før, sexen er blitt enda bedre etter at jeg har blitt gravid.

jeg har veldig lyst men gubben er nok litt redd. eller så syntes han bare det blir feil når det ligger en unge der nne hehe hvem vet.Så som dere kanskje kjønte så blir det "nada" her[:-]

Back
Topp