Har dere med dere?

Har alt i ei mappe jeg, så har ikke plass til å ha den i veska... Men jeg har den nesten alltid med meg likevel.[:)]
Tenkte på det seinest idag tidlig faktisk da mannen dro på jobb... Jeg har lagt hele mappa i bilen og den tok han på jobben...[&:]
Jaja...får håpe jeg ikke trenger den før kl er tre idag.[:D]

hehe..glemte å ha de med på sykehuset sist gang..så fikk mamma til å komme bort med de :)

Har ikke med meg papirene, men burde kanskje det fremover nå...

Jeg har det med meg hele tiden jeg. Fikk beskjed fra jordmor om å ha det med meg uansett hvor jeg gikk for det er best å ha det tilgjengelig og man vet aldri når fødselen begynner. Har hatt det med meg siden uke 17 jeg.

jeg var på sykehuset i går, på en "ikke helt planlagt sjekk". har hatt papirene med meg siden jeg fikk di, men i går hadde jeg selvfølgeli glemt di hjemme... det syntes ikke legene noe om, så det siste jeg hørte før jeg forlot, var at jeg fra nå av ALLTID skulle ha di med... i tilfelle noe skulle skje slik som i går;)

Papirene ligger i veska, men det er mest for at jeg ikke skal glemme dem når jeg skal på kontroll og sånne ting...har blitt helt utrolig surrete i det siste? Prematur ammetåke antar jeg...var akkurat lik forrige gang... [8D]

Papirene ligger fint i veska de. Men jeg er ikke et veskemenneske, og bruker stort sett veska bare når jeg skal til lege/jordmor...[:D] Bør vel kanskje begynne å bruke veske litt oftere framover!

Nei, det har jeg ikke.. 

Jeg hadde bilen på verkstedet her om dagen og på kvelden kom jeg på at papirene mine lå i bilen [:-] Bilen stod der jo natten over...så det var godt ikke noe skjedde da! Etter dette har jeg de med hele tiden.

Har det med meg i veska når eg er på jobb eller reiser vekk, men ellers ligger det heima..

Åj, det hadde jeg ikke tenkt på engang! :O Bra jeg leste denne tråden ;p

Nei, de ligger hjemme i en skuff eller i en veske i gangen. Bor rett over gaten til sykehuset, så stresser ikke med det! 

ORIGINAL: Mummimamma84

Jepp. det ligger i veska hele tida..

samme her[:)]

ja det va nu enda godt at jeg leste denne tråden nå[:)]
jeg skal snart ut å reise litt hit å dit til åver påsken[:D]
Takktakk[;)]

Nei det har jeg ikke, men vi skal reise bort til helgen og da kommer jeg til å ta de med. Ellers kan mannen alltids ta med papirene skulle det skje noe akutt mens jeg er på jobb eller noe (bank i bordet!) Han jobber nemlig nærme hjemmet.

ORIGINAL: kolibri

nei det har jeg ikke. Sykehuset ligger ti minutter unna, så sambo får hente dem hvis noe blir akutt[;)]

Sign [;)]

Har hatt de i veska mi fra 1.kont jeg.

Nei, er nok ikke så god på forberedelser [8|]....tenker jeg legger den i bagen når den pakkes...

Back
Topp