Har dere med dere?

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Har dere med dere svangerskapspapirene over alt hvor dere går?
Jeg kom plutselig på det her en dag at jeg må begynne å ha de liggende hvertfall i bilen. Fødselen kan jo skje i ukene fremover nå, og da må vi jo ha me oss papirene - egentlig sykehusbagen også for oss som bor langt unna sykehuset....

Har de med overalt, enten ved at de ligger i bilen eller veska..

Man vet aldri når man får bruk for dem!!

ORIGINAL: Hilly77

f.o.m uke 34 skal man begynne å ha med seg papirene overalt...

Okey...ja det er til helga [:)]
Tenkte jeg skulle begynne sånn smått å pakke baggen også i dag.
Vet ikke hva som feiler meg, men jeg har begynt med en intens redebygging de siste dagene hehe....blir nesten litt skremt av meg selv[8D][:)]

Det er jo anbefalt at vertfall fra uke 34 skal en ha med seg papirene overalt, tilfelle det skjer noe... Kan jo være greit å ha de liggende i vesken!! eg bor bare 10- 15 min med bil vekke fra sykehuset så, bagen blir på rommet til det skjer noe!!

ORIGINAL: Mummimamma84

Jepp. det ligger i veska hele tida..

Nei, jeg har ikke med meg papirene ennå.. Og de siste ukene kommer jeg nok til å holde meg mest hjemme. Må uansett på fødestua først og den ligger ikke så langt unna.

Har alltid hatt de liggende i veska jeg, så de er med. Hukommelsen min er litt selektiv på hva den lagrer, så like greit for meg å ha de med hele tida så jeg får de med på hver kontroll..[:D]

Hehe, jeg tenkte på dette når vi var i Sverige for å hente vogn. I almanakken min har jeg en plastlomme hvor jeg har helsekortet, mye pga jeg ikke hadde ant hvor det var hvis jeg ikke hadde en fast plass til det;) (Litt rotehue...) Da vi var i Sverige hadde jeg byttet veske, og gadd ikke ta med almanakken. Fikk litt hetta, i tilfelle jeg fødte i SVerige;) Men det gjorde jeg nå ikke.. Men stort sett har jeg det med meg. Papirene om blod osv har jeg ikke på meg, det står i hyllen her hjemme. Tror jeg bare skal legge det klart i en bag snart. Just in case.

Har hatt de i vesken min siden jeg fikk de.

De henger på kjøleskapet.Er ikke så langt fra jobben,hjemmet og til sykehuset
.Dessuten er jeg mest hjemme for tiden-så ser ikke helt vitsen ennå.

Skal hjem til Stavanger i påska-da skal eg ta de med meg i veska.[:)]

ORIGINAL: bambina85

Hehe, jeg tenkte på dette når vi var i Sverige for å hente vogn. I almanakken min har jeg en plastlomme hvor jeg har helsekortet, mye pga jeg ikke hadde ant hvor det var hvis jeg ikke hadde en fast plass til det;) (Litt rotehue...) Da vi var i Sverige hadde jeg byttet veske, og gadd ikke ta med almanakken. Fikk litt hetta, i tilfelle jeg fødte i SVerige;) Men det gjorde jeg nå ikke.. Men stort sett har jeg det med meg. Papirene om blod osv har jeg ikke på meg, det står i hyllen her hjemme. Tror jeg bare skal legge det klart i en bag snart. Just in case.

Ja huff,.....godt det ikke ble fødsel i Sverige [:)]
Greit å ha med papirene om vi reiser langt hjemmenfra hvertfall....

Hmmm har planlagt tur til Bergen i påsken, da er jeg i uke 33 ca, bør vel ta dem med da ja.
Har dem ikke med til daglig, men putter dem i vesken hver gang jeg skal til helsepersonell.

Jepp, har helsekortet i veska hele tida. Fikk beskjed om å ha det med bestandig av jordmor første gang jeg var på kontroll og har hatt det i veska siden

hehe, dette har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.
Vi bor et steinakst fra sykehuset, og siden vi har en fra før. Så må enten vi eller mannen hjemmom hvis det skulle skje noe mens vi er ute[;)]
Ligger fint på kommoden i gangen

nei det har jeg ikke. Sykehuset ligger ti minutter unna, så sambo får hente dem hvis noe blir akutt[;)]

Nei det har jeg ikke, har helsekortet liggende i en mappe/perm sammen med alle andre papirene fra sv.skapet.. Og den har jeg ikke plass til i veska..

Men jeg er som regel allikevel, så det skal nok alltids gå bra..

Har det ikke med meg noe sted enda,bortsett fra lege og jordmor da [:)]
Men nå henger jeg litt etter dere [8D]

Back
Topp