Har dere med barnefar til jordmor?

Her blir han i utgangspunktet ikke med, men er hjertelig velkommen til å bli med hvis han skulle få mulighet ifht jobb...! Ultralyder og eventuelle kontroller på sykehuset vil han ha med seg ;) første gang var han med på flere av jordmortimene...men da hadde han en litt annen jobb, også var det jo første gang ;)

Han var med frivillig hver gang i forrige svangerskap, han jobbet natt da så hadde alltid jordmor timen litt utpå dagen så han fikk sovet først :D blir nok kun oul denne gangen :)

Nope, trur kjæresten min egentlig er blitt litt skremt etter ulen i høst hvor det ikke gikk så bra. Han hadde ikke mulighet å bli med når jeg va på oul med førstefødte, og nu når han va med så gikk det galt.
Han har sagt at han har ikke så lyst å bli med på noen ul, men de to gangene jeg har vært på ul så ringer og skriver han og vil ha full rapport og når jeg har vist han bilder av lillingen så smiler han fra øre til øre.
Hadde jo selvfølgelig vært fint om han kunne bli med, men jeg vil ikke tvinge han..

Han var med i går og regner med at han blir med neste gang også :) Godt og ha en samboer og barnefar som vil være med.. Sånn var det ikke med faren til snuppa.. Men men...

Back
Topp