Har dere matlyst?

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Har dere matlyst? Jeg klarer ikke varm mat, blir veldig kvalm av det. Kan spise frukt og drikke vann og saft. Ellers ligger jeg bare rett ut på sofaen :( kvalmen har tatt over :(

❤️01.01.15❤️

Jeg merker ikke noe forskjell enda, utenom at jeg spiser litt oftere. Hvis jeg går lenge uten mat kjenner jeg litt ubehag. Men ikke så kvalm enda. Hvor langt er du på veg? Håper jeg slipper unna kvalmen. Jeg er 5 + 0 i morgen.

Uff da :( Men kjenner at kvalmen blir mer og mer merkbar for tiden...

Men matlyst ja, det har jeg, men kan ikke spise for mye heller :P

Så lenge jeg spiser innen hver 3dje time så holder kvalmen i sjakk :)

---------------------------------------
♡ Termin 16.januar ♡
☆Vi venter nummer 3☆

Blir også kvalm når jeg går for lenge uten mat, prøver å spise lite og ofte. Føler meg i generelt god form:)

Har blitt mer uggen for hver dag. Fom imorgen skal jeg være nazi på å spise hver 3dje time! Håper det hjelper, idag har jeg vært så ekkel i magen og kroppen...men spist lite også!

Prøver å spise ofte jeg også, kvalmen kom for ca 4 dager siden.
Jeg er 6+5 idag :) mandag blir d 7 uke.

❤️01.01.15❤️

Har dere matlyst? Jeg klarer ikke varm mat, blir veldig kvalm av det. Kan spise frukt og drikke vann og saft. Ellers ligger jeg bare rett ut på sofaen :( kvalmen har tatt over :(

❤️01.01.15❤️
Er heeelt lik!!!!

<3 venter en vinterbebi <3

Ikke spesiell matlyst på dagen, men spiser for jeg må... Til middag har jeg matlyst:). Så poteter er gull❤️

Termin: 6.januar 2015❤️

Som vanlig, eller mer faktisk.. kvalmen kom sist i uke 6,fortsatt en uke igjen eventuelt:p

ikke fått kvalmen enda nei :) lyst på alt av mat fortiden da, men er jo et matvrak :P

Stort sett går det greit om jeg spiser ofte nok, men har dager der ingenting duger og kvalmen er der okke som.. Som idag.. Har veldig matlyst ellers, spesielt på middager, alt salt.. Sjokolade smaker ikke så godt lenger, men saftis er fantastisk!

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Har ligget en uke, bare kastet opp, vært kvalm og sovet. Hadde hypermesis forrige svangerskap, så det ser vel ut som om det blir det samme denne gangen også. Håpet på å få kose meg litt dette svangerskapet, men neida :(

Jente 2012❤️
Termin med nr 2: 01.01.15 ❤️

Matlysten svinger om dagene!! Spiser fordi eg måååå ha mat!! Enkelte ting byr meg rett og slett imot!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp