Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men seks matbokser???
Kan de ikke ha mat for en hel dag i samme da? Det gjør da vi uten problem ;-)
Tja, aldri vært noe problem her.Kan ikke se for meg at de klarer å rasjonere maten til alle måltidene. Da blir nok all maten spist litt av og neste måltid blir lite appetittelig
Tre stk.Tok en opptelling her hjemme og har nå altså over 20 matbokser og kun ett barn som bruker matboks![]()
Tror det heter matboksdillaHihi
Har tre matbokser, et barn som daglig skal ha med matpakke til frokost i bhg. Da tenker jeg bokser som er kjøpt spesifikt til å bruke i bhg/skole som matbokser
Har en del andre plastbokser i rett str også, men som jeg kategoriserer som oppbevaringMedregnet dem er vi oppunder ti.
Men om de skal ha bare en matboks med så må den være himla stor? De spiser mye... Akkurat frokostboksen kan jeg jo ta rett med hjem da. Men en matboka og en fruktboks må vi hvertfall ha... Hos er det bare frokost de må ha med. Selv ser jeg for meg at hver avdeling må ha to kasser hver på kjøla, en til lunsj og en til 14. Får høre med de hvordan de vil ha detTja, aldri vært noe problem her.
Vi hjelper iallefall til sånn at ungene ikke spiser litt av alt.
Og hvor stor sekk må man da ha for å få det med seg? ;-)
Og tenk på hvor mye plass bhg har til å oppbevare så mange matbokser for ditt barn.
Vi har ikke plass til at ett barn kan ha med tre matbokser med seg. Da blir det ikke plass til så mange andre. Og hvor stort kjøleskap må bhg ha hvis alle skal ha med tre matbokser hver dag? Nå er det nok ikke alle som vil ha med tre bokser, men når noen ser at noen gjør det vil kanskje flere begynne også.
På en småbarnsavd vil det da blir 27! Matbokser, for ikke å snakke om storbarnsavdeling med 20 barn! Det er 60 matbokser! Sier seg selv at det blir et svare styr å vite hvilken boks som er til hvilket måltid. Jeg hadde blitt oppgitt og faktisk litt stressa hvis jeg måtte stått og kikket gjennom 27 matbokser for å finne ut hvilken boks de skal har til lunsj ;-)
Kan du ikke snakke med bhg da, og høre hvordan de har tenkt å ordne det?
Hvordan gjøres det der du jobber???
Jeg bruker bare vanlige matbokser til mine..Men om de skal ha bare en matboks med så må den være himla stor? De spiser mye... Akkurat frokostboksen kan jeg jo ta rett med hjem da. Men en matboka og en fruktboks må vi hvertfall ha... Hos er det bare frokost de må ha med. Selv ser jeg for meg at hver avdeling må ha to kasser hver på kjøla, en til lunsj og en til 14. Får høre med de hvordan de vil ha det![]()