Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke så mange kun vi som bruker dem her da, og sånn vil det jo være i mange år, men har så lyst til å kjøpe mange fine til snuppa![]()
Er det! Snuppa har en i lekekjøkkenet sitt da, men føler ikke helt at den teller og vi har noen som er utrolig kjedelige. Men men må vel kjøpe noen litt mer spennende etterhvert til oss ;-)Er veldig mange fine bokser![]()
Vi trenger ikke så mange vi heller![]()
Så må ha en opprydding her![]()
Har nok minst 20 her også, og ingen som bruker daglig![]()
Fra uken blir det andre boller, da er det slutt på matserveringen i bhg, så da må jeg ordne SEKS matbokser hver dag...! Godt vi har mange!
Ikke melk engang! Så det blir frokostboks, lunsjboks og 14-boks til begge to. Fra ingen til seks blir en omstilling, så godt jeg er hjemme jaWowfår de ingenting i barnehagen? Godt du er hjemme noen måneder
![]()
Ikke melk engang! Så det blir frokostboks, lunsjboks og 14-boks til begge to. Fra ingen til seks blir en omstilling, så godt jeg er hjemme ja![]()
Jepp! Venter litt for å finne ut av hva som er mest praktisk mtp størrelse og sånn. Nei, blir jo slutt på matpenger også da, 500kr spart der ogDa betaler dere ikke matpenger heller da? Det blir litt av en omstilling vil jeg tro, ut på shopping sier jeg da
Er mange fine, finner stadig noen og min samboer ler hver gang jeg kommer hjem med en nyHihi
Jeg telte faktisk på tirsdag og vi hadde 17. At det går an![]()
Men seks matbokser???Har nok minst 20 her også, og ingen som bruker daglig![]()
Fra uken blir det andre boller, da er det slutt på matserveringen i bhg, så da må jeg ordne SEKS matbokser hver dag...! Godt vi har mange!