Har dere mange matbokser?

Agnete

Forumet er livet
Tok en opptelling her hjemme og har nå altså over 20 matbokser og kun ett barn som bruker matboks :o :p
Tror det heter matboksdilla :p Hihi

Vi har ikke så mange kun vi som bruker dem her da, og sånn vil det jo være i mange år, men har så lyst til å kjøpe mange fine til snuppa :-P

Vi har ikke så mange kun vi som bruker dem her da, og sånn vil det jo være i mange år, men har så lyst til å kjøpe mange fine til snuppa :-P

Er veldig mange fine bokser :)
Vi trenger ikke så mange vi heller :p
Så må ha en opprydding her :D

Er veldig mange fine bokser :)
Vi trenger ikke så mange vi heller :p
Så må ha en opprydding her :D
Er det! Snuppa har en i lekekjøkkenet sitt da, men føler ikke helt at den teller og vi har noen som er utrolig kjedelige. Men men må vel kjøpe noen litt mer spennende etterhvert til oss ;-)

Har nok minst 20 her også, og ingen som bruker daglig :p
Fra uken blir det andre boller, da er det slutt på matserveringen i bhg, så da må jeg ordne SEKS matbokser hver dag...! Godt vi har mange!

Fra uken blir det andre boller, da er det slutt på matserveringen i bhg, så da må jeg ordne SEKS matbokser hver dag...! Godt vi har mange!

Wow:o får de ingenting i barnehagen? Godt du er hjemme noen måneder :p

Har kanskje 6-7 stk. i forskjellige størrelser. Jeg bruker de ofte på jobb, og vi har de ofte med når vi går lengre turer ute :)

Wow:eek: får de ingenting i barnehagen? Godt du er hjemme noen måneder :p
Ikke melk engang! Så det blir frokostboks, lunsjboks og 14-boks til begge to. Fra ingen til seks blir en omstilling, så godt jeg er hjemme ja :)

God unnskyldning til å kjøpe flere da:) ikke alle her som er like praktiske, eller store nok.

Ikke melk engang! Så det blir frokostboks, lunsjboks og 14-boks til begge to. Fra ingen til seks blir en omstilling, så godt jeg er hjemme ja :)

Da betaler dere ikke matpenger heller da? Det blir litt av en omstilling vil jeg tro, ut på shopping sier jeg da :D
Er mange fine, finner stadig noen og min samboer ler hver gang jeg kommer hjem med en ny :D Hihi

Da betaler dere ikke matpenger heller da? Det blir litt av en omstilling vil jeg tro, ut på shopping sier jeg da :D
Er mange fine, finner stadig noen og min samboer ler hver gang jeg kommer hjem med en ny :D Hihi
Jepp! Venter litt for å finne ut av hva som er mest praktisk mtp størrelse og sånn. Nei, blir jo slutt på matpenger også da, 500kr spart der og :p

Men seks matbokser???

Kan de ikke ha mat for en hel dag i samme da? Det gjør da vi uten problem ;-)

Har en del vi og.
Skal vi se...
Storebror har 4
Frøkna har 3
Og så har vi 3 andre også.
Så 10 totalt ;-)
Tror jeg ;-)
Samboer synes vi har altfor mange, og er i grunnen enig. Bruker jo bare to om dagen.

Last edited:
Skulle til å si "ja, vi har mange matbokser", men i forhold til 20, så har vi ikke mange likevel ;D Hihi!

Snuppa hadde også med mat til alle måltider i bhg. Lot en pakke knekkebrød + smøreost ligge der (frokost om hun ikke spiste hjemme) + en stor matboks med nok til 2 måltid, evt en liten boks med frokostblanding til siste måltidet før hun ble hentet.
Trenger ikke 6 matbokser for hver dag ;) Evt heller ikke 3 per barn.

Jepp, altfor mange...

Back
Topp