Har dere mage?

Juni16

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Altså. Jeg har alt begynt å få en liten tuttemage. Er dette normalt? Jeg snakker ikke om at noen kan se at jeg er gravid enda, men jeg selv ser godt at saker har skjedd. Jeg pleier å ha helt rett og flat mage, som er flat også nederst, i mellom hoftebeina. Men nå er jeg plutselig ikke det lengere. Jeg føler meg litt oppsvulmet nederst i magen og ser skikkelig sånn ut og! Tok et bilde av den i profil i dag og til og med mannen kunne se tutten på magen. Jeg er bare 4+3 i dag! Kan dette være normalt? Eller er det bare fordi jeg vanligvis er veldig tynn? Trodde ikke magen kom før i uke 8 eller noe jeg?? Hva med dere?
 
ingen mage her.. er bare oppblåst.. livmora kommer som regel ikke opp av skambeinet før uke 12, iallefall på førstegangsfødende :) jeg har fått mage i uke 17-18 begge gangene før :)
 
det er nok bare luftmage, mange som opplever det veldig tidlig :)

her derimot er det ikke annen mage enn fettmagen hehehe
 
Jeg begynte å få mage rundt 14-15 uker på vei sist. Før det var jeg bare oppblåst.
 
Fikk tidlig mage sist, men den er IKKE flat fra før av :p Ikke snev av mage nå syns jeg, og jeg er 6 fullgåtte :)
 
Altså. Jeg har alt begynt å få en liten tuttemage. Er dette normalt? Jeg snakker ikke om at noen kan se at jeg er gravid enda, men jeg selv ser godt at saker har skjedd. Jeg pleier å ha helt rett og flat mage, som er flat også nederst, i mellom hoftebeina. Men nå er jeg plutselig ikke det lengere. Jeg føler meg litt oppsvulmet nederst i magen og ser skikkelig sånn ut og! Tok et bilde av den i profil i dag og til og med mannen kunne se tutten på magen. Jeg er bare 4+3 i dag! Kan dette være normalt? Eller er det bare fordi jeg vanligvis er veldig tynn? Trodde ikke magen kom før i uke 8 eller noe jeg?? Hva med dere?

Jøsses, du er heldig gitt ;) Den flate magen forsvant etter fødselen gitt :p
Men jeg har ikke stor mage heller.. Men den er kanskje blitt litt større?

Skal vi lage en magebilde tråd? Det hadde vært gøy :D Så kan vi bare oppdatere innlegget med nye magebilder hver uke så alle er samlet i et innlegg pr. person :D ;) Helt gira jeg :D
 
Jeg har mage, og den er stooor med et ikke fullt så kledelig forkle etter forrige graviditet :p Men til saken ;) Jeg fikk tidlig mage forrige gang, i uke 9/10 hadde jeg ikke sjans på å gjemme bort magen for folk. Denne gangen ser jeg bare tjukk og oppblåst ut pga etterhenget etter fødselen for 6 måneder siden.

Første bildet var jeg 6 uker på vei (hadde flat mage før graviditeten)

Andre bildet er jeg 16 uker på vei :p Trenger jeg å si at jeg ble GEDIGEN? :p
 

Vedlegg

  • 1360073455922.jpg
    1360073455922.jpg
    49,2 KB · Visninger: 57
  • 1360073562393.jpg
    1360073562393.jpg
    28,9 KB · Visninger: 60
Jeg har mage, og den er stooor med et ikke fullt så kledelig forkle etter forrige graviditet :p Men til saken ;) Jeg fikk tidlig mage forrige gang, i uke 9/10 hadde jeg ikke sjans på å gjemme bort magen for folk. Denne gangen ser jeg bare tjukk og oppblåst ut pga etterhenget etter fødselen for 6 måneder siden.

Første bildet var jeg 6 uker på vei (hadde flat mage før graviditeten)

Andre bildet er jeg 16 uker på vei :p Trenger jeg å si at jeg ble GEDIGEN? :p

Haha, så herlig å få mage da! Her kom ikke magen før uke 20-22.. nesten trist.
Var på UL med nesten flat mage, nesten så vi trodde det var tomt inni der :p
 
Har faktisk fått litt mage ja.. Se bilde mitt. Og jeg er helt flat til vanlig. Veit det sikkert bare er luft, men føler meg ikke "luftig" :p Fikk mage tidlig sist også, allerede i uke 12 så man det godt. Så denne gangen syns det sikkert mye tidligere enn det. Ser sånn ut nå hvertfall...
 
dere er heldige altså, jeg fikk ikke noe særlig gravid mage før uke 20-24 en gang da jeg gikk med gutten min. det var kjedelig hehe
 
Føler meg tidvis ganske oppblåst nå, men ikke noe mage enda. Fikk ikke noe særlig mage før uke 24 sist.
 
det er nok bare luftmage, mange som opplever det veldig tidlig :)

her derimot er det ikke annen mage enn fettmagen hehehe



Delphi... er du på November 2010 også, eller blingser jeg HEELT?? :D :D ;) ;)
 
Har fått meg en skikkelig flott luftmage jeg også!:p super oppblåst, spesielt om kvelden! Ser ut som jeg er flere mnd på vei og den er egentlig flat til vanlig:p om noen ser meg sånn så tenker jeg at det må se veldig avslørende ut:p
 
Så gøy!! :) Var egentlig November med førstemann. Men havnet på Desember 11 dager på overtid. Så har "hengt" inn på Desember (er inne på privat November også da ;) ) Men, så gøy med flere som har jevnaldrene barn!! :D
 
Back
Topp