Har dere lest dette?

MissIndependent

Gift med forumet
http://heidialexandraolsen.blogg.no/1271446259_vi_er_for_mange.html

Det er bloggen til hu dumme blonde fjortisen........
Er hun seriøs?Er dette en faktisk person?
Dette er kødd,ikke sant???????
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Nesten så jeg har lyst til å få henne stoppet!!!

"At det dør mange barn i u-land er en bra ting, for hadde de overlevd, da ville vi blitt enda flere."

Hu må jo ikke være helt go...lurer på hva foreldrene hennes tenker jeg

ORIGINAL: Alexandra82

Vet egentlig ikke hva som er verst...innlegget hennes eller kommentarene folk legger igjen...
Greit hun virker fullstendig blåst, men at så mange skriver slike ting tilbake sier jo bare at det finnes rimelig mange idioter der da...

Ja, ikke sant... Vil tro at flertallet er under 15 år.

hu der legger ut maaaaannnggge slike innlegg..

syns egentlig synn i jenta når hun blir større å kanskje får litt vet.. Eller når hun skal søke jobb å blir googlet :P

ORIGINAL: BlessItBe

Vet egentlig ikke hva som er verst...innlegget hennes eller kommentarene folk legger igjen...
Greit hun virker fullstendig blåst, men at så mange skriver slike ting tilbake sier jo bare at det finnes rimelig mange idioter der da...

Det håper jeg virkelig...eller...de skal jo styre landet når vi er gamle da [:D]

Gudene må hvite hva som er best.. Men helt ærlig synes jeg blogg.no bør gjøre et eller annet med alt dette. Men det skjer vel ikke.

Ikke hat meg nå, er absolutt ikke enig i det henne sier om små søte uskyldige barn, MEN at all den uledigheten med tsunamier, vulkanutbrutt å det skjer, er jordas måte  å si ifra på at nå er det nok ( enten om det er for mange mennesker eller for mye forurensing) kan jeg være litt enig i, for det er jo såå mye som skjer nå[&:]

Det håper jeg virkelig...eller...de skal jo styre landet når vi er gamle da [:D]

Gudene må hvite hva som er best.. Men helt ærlig synes jeg blogg.no bør gjøre et eller annet med alt dette. Men det skjer vel ikke.

Synes foreldrene bør gjøre noe.
Er hun ikke 14-15 da? Da bør foreldrene følge med på hva hun foretar seg på internett og de kan da umulig mene at dette er i orden.

Men lest flere av kommentarene da...lurer på hva som får folk til å oppfordre andre om å ta livet av seg...uansett hva jenta har lira ut av seg på en blogg...

Dagens ungdom har fri flyt på nettet virker det som..

ORIGINAL: desember09

Ikke hat meg nå, er absolutt ikke enig i det henne sier om små søte uskyldige barn, MEN at all den uledigheten med tsunamier, vulkanutbrutt å det skjer, er jordas måte  å si ifra på at nå er det nok ( enten om det er for mange mennesker eller for mye forurensing) kan jeg være litt enig i, for det er jo såå mye som skjer nå[&:]

haha[;)] Det var det jeg tenkte når vulkan greiene holdt på nå..ingen flytrafikk i store deler av verden, det må jo ha spart miljøet en hel del!!! Så jeg tror de sakene der har noe med at vi forurenser jorda, og dens måte å si ifra på...men tror ikke akkurat at den "tar liv" fordi den syns vi var litt mange her..folk dør jo hele tiden uansett fordi mennesker er slemme mot hverandre, så tror ikke man trengen en utenforstående kraft til å gjøre det for oss..

Synes faktisk mange av kommentarene er like drøye og forkastelige som selve bloggen gitt.

ORIGINAL: sommerfugler85

haha[;)] Det var det jeg tenkte når vulkan greiene holdt på nå..ingen flytrafikk i store deler av verden, det må jo ha spart miljøet en hel del!!! Så jeg tror de sakene der har noe med at vi forurenser jorda, og dens måte å si ifra på...men tror ikke akkurat at den "tar liv" fordi den syns vi var litt mange her..folk dør jo hele tiden uansett fordi mennesker er slemme mot hverandre, så tror ikke man trengen en utenforstående kraft til å gjøre det for oss..

Dessverre så sparte det ikke miljøet noe særlig, da vulkanen spydde ut masssse co2
kan lese litt her
http://www.aftenposten.no/klima/article3613059.ece [:)]

Synes bloggen hennes er grusom, men kan tenke meg at hun tjener endel på den, så mange lesere som hun har! Er vel sikkert derfor hun skriver provoserende også. "Alle" kjenner jo til bloggen hennes.. er ganske sykt.. er det virkelig ingen som kjenner jenta? Noen i hennes nærområdet må da kjenne til bloggen og kunne få den stoppet? Merkelig synes jeg..

ORIGINAL: Isilra

ORIGINAL: sommerfugler85

Dessverre så sparte det ikke miljøet noe særlig, da vulkanen spydde ut masssse co2
kan lese litt her
http://www.aftenposten.no/klima/article3613059.ece [:)]

Synes bloggen hennes er grusom, men kan tenke meg at hun tjener endel på den, så mange lesere som hun har! Er vel sikkert derfor hun skriver provoserende også. "Alle" kjenner jo til bloggen hennes.. er ganske sykt.. er det virkelig ingen som kjenner jenta? Noen i hennes nærområdet må da kjenne til bloggen og kunne få den stoppet? Merkelig synes jeg..

Hun er nok full av penger den jenta ja. Skulle ønske jeg kunne tjene penger på bloggen min jeg [8D] Men da må jeg vel skrive om andre ting enn Elias kanskje[8D]

må si at jeg ble litt provisert, men det er nok det hun vil.
Ikke smart jente..
Men jeg trur ikke jorda sier at nå er det nok med mennesker ,det er vel nå er det nok med forurensning

hun har noen poeng da. men ser ut som hun er ei 14 års gammel jente som ikke vet hvordan hun skal formulere seg riktig..

alså... hun har rett i at jorden ordner opp i overbefolkningen selv siden det kommer bare flere å flere mennesker på jorden. så ja vi er for mange, men det gir da vel ingen noen rett til å sitte å si at folk bare skal dø. eller hun drar det jo på barn. at dem bare skal dø..

nei fysj å fysj... hun burde virkelig lære seg å formulere seg. iallefald på en litt bedre måte! for slik som hun skriver der, slik skriver man bare ikke [:@]

Back
Topp