Har dere lekegrind?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Nora
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Nora

Guest
Og blir den mye brukt?

Her har vi babygymmen i lekegrind, så kan babyen leke uten at katten kommer til. Bruker den daglig :)

Samme her, tre hunder som synes at babyleker er myyyye gøyere enn hundeleker, så hennes ting likker i babygrinden :P

Har en lekegrind, men foreløpig blir den kun brukt til soving. Når vi leker gjør vi det på gulvet ;)

Ja. Bruker den ikke så mye, men kjekt å få gått på do alene;)

Ja, synes det er bedre at hun ligger der mens jeg er på do eller dusjer, enn at hun bare skal sitte i vippestolen på badet.. Varmt blir det når jeg dusjer og!

Også bruker vi den som er fristed for babyen, slik at ikke 2 åringen maser for mye på henne :)

Har lekegrind, den var i daglig bruk når frøkna var lita, nå står den på kotte til vi får nestemann :)

Ja, men nå for tiden brukes den svært lite. Var en periode vi brukte den mye, men nå har hun blitt så stor.

Hadde d til begge de 2 andre ja :) så må ha d denne gangen også.. Ble MYE brukt :)

Ja, synes det er bedre at hun ligger der mens jeg er på do eller dusjer, enn at hun bare skal sitte i vippestolen på badet.. Varmt blir det når jeg dusjer og!

Også bruker vi den som er fristed for babyen, slik at ikke 2 åringen maser for mye på henne :)
Det brukte jeg lekegrinden til til eldste også. Satte lekegrinden i døråpningen til badet, så var han fornøyd mens jeg dusjet. :) Har aldri hatt behov for vippestol til noen av ungene egentlig.

Yngste kunne ikke være i lekegrinden, for eldste ville så gjerne gi henne nye leker hele tiden. Hvis hun var utilgjengelig i lekegrinden, så kastet han lekene til henne. Det ble ganske skummelt. :P

Har ikke og kommer nok til å prøve oss uten... Ikke plass til mer i stua :P

Nei, selv med tre hunder så jeg ikke behovet for lekegrind. Hundene ble lært å holde seg unna babyen i stedet.

Back
Topp