Har dere lagt på dere?

galas

Betatt av forumet
Jeg har allerede lagt på meg 1 kilo, og liker det ikke! Føler meg skikkelig oppblåst og uggen. Håper det ikke fortsette slik med 500 gram i uken... Da blir jeg STOR!!
 
Ja, jeg har lagt på meg 2 kg! Men jeg tror det er de voksende puppene og den oppblåste magen. Alle klærne passer heldigvis like bra som før:)
 
Måtte legge vekk 2 bukser her om dagen.
Men vekta viser bare opp 500 gr.
Men magen er skikkelig oppblåst.
 
Jeg har generellt lagt på meg mye i sommer jeg :( Har lagt på meg nesten 4 kilo i sommer, rett og slett på grunn av mye søtsaker og fast food mat.Men regner med at vekta begynner å dale litt nå når jeg kutter ut endel mat og kutter ut all godisen. Kommer ikke til å slanke meg som gravid altså, men jeg har ingen grunn til å gå opp mer enn en 5-6 kilo for å si det sånn.

Med de to siste gikk jeg opp kun 5 kilo, så hadde håpet på noe av det samme denne gangen..
 
Har også lagt på meg 1 kg. Frustrerende. Håpet å ikke legge på meg så mye denne gangen. La på meg 16 kg sist. Men håper det stabiliserer seg litt. Er jo veldig oppblåst om dagen.
 
har lagt på meg 2 kg. og har skikkelig oppblåst mage :( 
La på meg 20kg sist ca, håper ikke jeg gjør det denne gangen!
 
Jeg har gått ned tre kilo :)
 
Tror ikke jeg har lagt på meg....
Merker ikke noe på klea iallefall:) Kun stramt over magen når jeg bruker dongeribukse,men er veldig oppblåst:)
La på meg 30kg sist og det har jeg ikke planer om denne gangen.
Var vel mye skyld i at jeg hadde krafig bekkenløsning som kom i uke 12 så jeg fikk ikke til å trene eller gå en tur. HÅPE jeg ikke får samme bekkenplager denne gangen:)
Som de sier,alle sv.skap er forskjellige:)
 
Har gått ned 3-4 kg tror jeg =)  
 
Back
Topp