Har dere kladd i senga?

Har dere lagt noe beskyttelse under lakenet tilfelle vannet går? Og hvor har dere kjøpt det?
Burde sikkert gjort det, men enn så lenge har jeg ikke det. Skal sies vi har rensemaskin da, så om det skjer noe så er det ikke uopprettelig for vår del. :) Mulig jeg bare legger noen håndklær mellom laken og overmadrass snart.
 
Tenker jeg går for et stort håndkle etterhvert, er akkurat i uke 37 så kan vel drøye minst en uke til? :)
 
Nei å kommer ikke til å ha det heller. Vet ikke når vannet gikk med storesøstrene så tar en bråsjanse på at det ikke skjer hjemme nå heller :hilarious: Skjer det hjemme så tar jeg det derfra :facepalm:
 
Har ikke det, og tviler på at jeg kommer til å kjøpe det heller. Tror heller jeg legger noen ekstra håndklær og evt noen gamle dynetrekk under lakenet etterhvert.
 
Tenkte jeg skulle legge på nå snart. Hadde heldigvis sist, da gikk vannet mens jeg lå i senga :rolleyes: Hadde et sånt tisselaken (fås kjøpt de fleste steder der de selger sengetøy) under det vanlige lakenet, funket fint. Når bebis kom klipte jeg lakenet opp i mindre bites og brukte som stelleunderlag :)
 
Har ett stort tisselaken under det vanlige lakenet, men det er og med tanke på de tre barna våre, minste har allerede tisset i vår seng to ganger så :p

Blir og gjerne mye søl i ammeperioden og renselsen, så greit å slippe vaske overmadrassen hele tiden:)
 
Ja, jeg har kladd (kjøpt fra apoteket) i senga. Men har det mellom madrassbeskytteren og overmadrassen, for jeg syns det blir så klamt hvis man har det rett under lakenet. Mine to forrige fødsler har startet med vannavgang, så tenker jeg har en relativt grei sannsynlighet for at det skjer igjen.
 
Legger nok kladd under etterhvert. Har fra apoteket. Sist hadde jeg med i bilen på vei til føden også :p
 
Har kjøpt et tisselaken i størrelse sprinkelseng som jeg tenker å legge under lakenet etterhvert. Er 38+0 i dag så bør kanskje finne det frem snart.
 
Ja det var lurt å ha i bilen også! Har jeg ikke tenkt på☺️

Rett før jeg fødte sist, gikk det en video rundt på fb med ei dame som fødte i bilen. Vi hadde helt ny bil, og jeg så for meg angstanfallet til sambo om den skulle bli grisa ned :hilarious: så satt på to kladder på vei til ahus. Hadde en pose med kladder liggende i bilen de siste ukene. Like greit å være litt føre var :D
 
Har tatt på madrassbeskytter på senga, fra IKEA. Det gjorde vi for en stund siden, men vi har helt ny seng så vi tenkte å være på den sikre siden. :)
 
Nei, har egentlig ikke tenkt så mye på det.. hvis vannet går hjemme så er jo det dekket av forsikringen uansett hvis noe blir ødelagt :p tror det er mer sannsynlig at det går mens jeg likevel er på sykehuset
 
Rett før jeg fødte sist, gikk det en video rundt på fb med ei dame som fødte i bilen. Vi hadde helt ny bil, og jeg så for meg angstanfallet til sambo om den skulle bli grisa ned :hilarious: så satt på to kladder på vei til ahus. Hadde en pose med kladder liggende i bilen de siste ukene. Like greit å være litt føre var :D
Enig ! mtp stoff seter sp kan det være kjipt å få rensa etterpå:p
 
Ikke enda, men har tenkt å enten ha kladd eller håndkle i sengen og sofaen når det nærmer seg. Skal også ha med et stort badehåndkle i bilen som jeg kan sitte på. Greit at forsikringen sikkert dekker en ødelagt madrass, men jeg har ikke lyst til å måtte styre med å kjøpe ny seng som det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra sykehuset:p
 
Ikke enda, men har tenkt å enten ha kladd eller håndkle i sengen og sofaen når det nærmer seg. Skal også ha med et stort badehåndkle i bilen som jeg kan sitte på. Greit at forsikringen sikkert dekker en ødelagt madrass, men jeg har ikke lyst til å måtte styre med å kjøpe ny seng som det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra sykehuset:p

Litt andre ting man vil bruke energien på da, ja :p
 
Ikke enda, men har tenkt å enten ha kladd eller håndkle i sengen og sofaen når det nærmer seg. Skal også ha med et stort badehåndkle i bilen som jeg kan sitte på. Greit at forsikringen sikkert dekker en ødelagt madrass, men jeg har ikke lyst til å måtte styre med å kjøpe ny seng som det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra sykehuset:p
Mannen min blir superhappy om vi kan hente oss ny seng, da skal vi faktisk ha større seng også :smug:
 
Er kladd godkjent med tanke på å sjekke fargen på vannavgang? Har lest at noen av de man får kjøpt på apotek omdannes til gelé osv, men det forandrer ikke fargen, så det fortsatt går an å sjekke?
 
Back
Topp