Har dere kjent spark?

Labben

Elsker forumet
Hei, alle juli-damer. Er det noen av dere som har kjent spark? Hvordan kjenner man forskjell på spark og vanlig rumling/bobling i magen? Spurte om det samme på det andre forumet, men vil gjerne høre fra dere som er kommet omtrent like langt som meg.

heia[:D] jeg har kjent masse sparke og sprell de siste to dagene.... kjenner selv stor forskjell fra mine bobler og lille nurket sine krum spring!!

Jeg har ikke kjent noe ennå..[:(]

Jeg vil oxo kjenne spark....

Ja det er jo sant det.. Er nok ikke lenge til håper jeg..

Jeg tror jeg har kjent noen ørsmå bevegelser,men siden det er første gang jeg er gravid kan jeg ikke være sikker..

Har ikke kjent noe enda. Kjente det i uke 17 da jeg gikk gravid sist. Det var en ubeskrivelig følelse. Gleder meg til å kjenne noe snart..... Da vet man liksom at alt står bra til med den lille[:)]

Jeg har kjent det! Jeg har kjent det!![:D][:D] ENDELIIIIIG må jeg si, for nå har jeg ventet og ventet på dette. Men egentlig så tror jeg at jeg har kjent sånn lemus-aktig i et par-tre uker, men kjente det første skikkelige sparket i går[:D] Du verden, jeg skvatt! Hihihihi ARTIIIII!!!

[:D]  Jeg har kjent babyen noen ganger nå, veldig usikker på hva som er hva av og til.  Magen rumler jo også..  Men det er helt utrolig deilig å merke at der er liv... På ultralyden var det en svært aktiv  liten baby inni magen.  Legen hadde problemer med å måle beinstørrelsene rundt om. 
Det skal bli moro framover!!!!

hmm..nå begynner jeg lure litt her..fikk en rar følselse inne i magen ista, aldri kjent noe sånt før...var ikke noe spark aktig men kjentens ut som den snudde på seg eller noe...stryking liksom...kilte nesten litt...lurer om det var bebis jeg? leste ett sted att det kan kjennes som en fiskehale som blir stryket på innsiden av magen,,litt sånn var det...hehe

Irene

Kjenner bevegelser nå jeg....er blitt sikker på at det er babyen nå i de siste dagene....ganske gøy![:D]

Jeg er 17 uker i morra, og jeg TROR jeg har kjent liv, men jeg er ikke sikker. Noen ganger er det plutselig så mye aktivitet på ett sted i magen, ikke sånn som vanlige luftbobler som flytter seg rundt. Men jeg er ikke sikker på om det virkelig er babyen. For to dager siden kilte det sånn mens jeg så på Dagsrevyen at jeg måtte le selv om TV'n var midt i en reportasje om Midtøsten ...

hehe..enig med deg der...kiler altså! Måtte bare smile jeg...merkelig god følelse!
God helg!
ORIGINAL: Ragnhildmor

Jeg er 17 uker i morra, og jeg TROR jeg har kjent liv, men jeg er ikke sikker. Noen ganger er det plutselig så mye aktivitet på ett sted i magen, ikke sånn som vanlige luftbobler som flytter seg rundt. Men jeg er ikke sikker på om det virkelig er babyen. For to dager siden kilte det sånn mens jeg så på Dagsrevyen at jeg måtte le selv om TV'n var midt i en reportasje om Midtøsten ...

Back
Topp