Har dere kjøpt noe?

For å gjøre det hele litt mer virkelig har jeg gått til innkjøp av noen sånne små sokker med "I love mom" og "I love dad" på :p

I tillegg kjøpte jeg en nusselig liten varm lue med sånne dyreører på, som jeg stolt proklamerte til samboer at dette var det veldig viktig å ha på vei hjem fra sykehuset for å ikke fryse. Svaret var jo da selvfølgelig: "Åja, du mener det er behov for det i juli?" :hilarious: Er det noe som heter pregnancy brain kanskje? :rolleyes:
Lue anbefales uansett årstid men kanskje heller en tynn ullue og ikke en tykk en :hilarious: noe å forsvare shoppingen med! :hilarious:

Kjøpte to smokker til pappaoverraskelsen ♡ Og har kjøpt garn til Willums selebukse :hilarious: hihi.. Har strikket en del til andre sine småbebiser i senere tid, endelig blir det til vår egen:Heartred

Venter med å kjøpe noe til etter oul. Ellers har vi veldig mye etter forrige, så trenger nok ikke så mye til å begynne med :)

Ååå, den var kjempefin!! :Heartred Skjønner at du har veldig lyst til å kjøpe den, og i hvert fall nå når den er på tilbud!
Ja ikke sant! Blir sikkert å handle veldig lite til denne babyen, spesielt om det er en gutt for vi har jo alt fra før av... Føler da jeg kan unne oss denne :D

Jeg har begynt å strikke allerede, og har kjøpt én body bare fordi jeg måtte :hilarious: hadde dinosaurer på.

Tenker også å følge med på tilbud/finn og kjøpe hvis det er noe bra som dukker opp :p

Tenker jeg skal kjøpe inn små sokker og pakke inn til søsknene til spira med lapp inni. Vurderer å gjøre noe slikt til resten av familien også

Ikke kjøpt noe enda men laget en liste over ting vi trenger. Trenger jo alt siden vi ikke har barn fra før av. kjøper dere vugge? Kom over en veldig fin en i går og tenkte at det er et must. Samt gyngestol...

Har ikke kjøpt noe enda, tenkte å kjøpe litt når vi får vite kjønn. Har beholdt alt etter jenta som er 17 mnd, men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok noe nytt for det om :hilarious:

Tilbud hos Molliemustard i dag. Eelsker fargene hurra30 er koden for å få 30 % (så på insta)

Har det meste etter storesøster, så blir heldigvis ingen store innkjøp denne gangen :p

07106CE5-E97B-4972-A38A-A83E624AEBF6.png
Har kjøpt to amme-sportsbh’er, bare orker ikke vanlige bh’er for tiden! Og så denne genseren :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp