Har dere kjøpt noe?

Bondemama

Forelsket i forumet
Klarte ikke å dy meg :Heartred Dette er jo nr 4, så vi har alt og altfor mye men blir nok mye nytt til denne også :rolleyes: men herregud glemt hvor smått 50 er :love7
IMG_20191107_205301.jpg

Åååh heg har lyst, men venter til etter OUL, det gjorde jeg sist også :happy:

Har sååå lyst til å begynne å kjøpe klær, men skal prøve å holde meg til etter 12 uker. Kan bli vanskelig :rolleyes:

Prøver å holde meg! For jeg vet at når jeg først begynner, klarer jeg ikke å stoppe :hilarious:

Så koselig. Jeg venter til etter vi vet litt mer om kjønn:happy:

Nei, avventer til vi får vite kjønn. Men kommer det supertilbud på vogn/bilstol etc nå på Black Friday kjøper jeg!

For å gjøre det hele litt mer virkelig har jeg gått til innkjøp av noen sånne små sokker med "I love mom" og "I love dad" på :p

I tillegg kjøpte jeg en nusselig liten varm lue med sånne dyreører på, som jeg stolt proklamerte til samboer at dette var det veldig viktig å ha på vei hjem fra sykehuset for å ikke fryse. Svaret var jo da selvfølgelig: "Åja, du mener det er behov for det i juli?" :hilarious: Er det noe som heter pregnancy brain kanskje? :rolleyes:

Ikke kjøpt noe. Men startet å titte på vogn. Og tenker også å sjekke tilbud på dette på black friday :happy:

Jeg kjøpte klær mens vi venter på å begynne prøvingen allerede :hilarious: så nå skal jeg vente til vi vet kjønn før jeg kjøper mer av det. Jeg tror ikke på at de bringer ulykke eller noe sånt om man kjøper tidlig :)
Og black friday var et godt tips!

Jeg er så redd for å jinxe det så tror ikke jeg tørr kjøpe noe før etter TUL :rolleyes:

Nei, venter nok til nyåret tror jeg. Vi har alle de store tingene og mye klær fra storesøster:happy: Gleder meg til å bruke vogna med bagdel igjen :D

Har kjøpt garn til hentesett

Var på ahopping i går og viste fram noen bodyer til mannen. Superkoselig.

Nei, vi venter. Akkurat nå er jeg i så dårlig form at alt jeg tenker på er å komme meg gjennom dagen. Haha. Tiden går faktisk litt fortere, merkelig nok, så trenger ikke tenke så mye på shopping.

Vi har hauuuugevis med klær fra storesøster så vi satser på at det blir en jente! Venter til nærmere OUL og termin før jeg tenker barneklær. Gikk bananas i første svangerskap men nå er jeg litt «lei»? Kan man si det? Haha. Altså det gir meg ikke like mye, også tror jeg egentlig ikke jeg har helt klart å ta innover meg at jeg er gravid:hilarious: Det kommer sikkert med tiden, vi trenger jo noe i 50 sikkert men det tar jeg etterhvert.

Back
Topp