Har dere kjøpt noe til mageboeren ennå?

B82

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
❤ Aprilbarna19 ❤
Februarhjertene 2025
Har en body og en bok liggende til mageboeren.. kjøpt inn for et par år siden.
Har ikke turt å gjøre noe innkjøp ennå nå. Om alt er fint på NIPT så blir det mammaklær til meg og klær til mini :love017

Venter vi en gutt til har vi 90% av alt som trengs etter storebror.. er det jente blir det mer shopping. :rolleyes: Har mye farger som passer like fint til gutt som til jente.

Bare en body og en bukse :rolleyes: blir mer etterhvert som jeg ser at dette går veien:Heartred

Har kjøpt ammetskjorter då det var på salg og boka: gravidjournal (har fylt ut den samme med dei to andre)
Kjem til å vente med kle til vi får vite kjønn :) blir det ei jente har eg mykje frå før, blir det gutt vil eg kjøpe inn litt blått også :)

Ikke ennå, bare noen t-skjorter og en søt bluse til meg selv

Bbhugme gravid og ammepute har jeg kjøpt samt noen gravid bukser. Ellers blir det stort sett arve ting til denne :)

Ikke kjøpt noe, venter til tidlig UL i uke 13 for å sjekke at alt er bra!

Åjada! Litt klær og en BBhugme og en bæresele jeg fant på Finn.

Jeg har kjøpt disse ❤️ Men vil ellers vente til litt lenger ut i svangerskapet

Vedlegg

• A40DC71D-F5BC-493F-B695-319E87DE5E00.jpeg
    A40DC71D-F5BC-493F-B695-319E87DE5E00.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 55
Ikke enda, tror jeg blir å vente til i sommer, kommer gjerne over mye fint når man er ute og reiser og er på butikker man ikke har hjemme :)

Ikke turt å kjøpe noe ennå, men når vi runder 12 uker om 2 dager kan det hende jeg begynner å kjøpe litt småting. Men drøyer nok det meste til etter OUL når man vet kjønn:rolleyes:

Har kjøpt litt småting. Et par pysjer, to sengesett, og BBhugme :happy:
Har en del klær etter både storesøster og storebror, og gleder meg til å se gjennom det!

Vi har tatt vare på mye av det fineste til storesøsken, men det kommer jo veldig an på hva som skjuler seg i magen da, hva vi trenger. Har to gutter fra før, så det er en del blått som «må» byttes i andre farger hvis det blir jente.
Ellers har vi Stokke sleepi seng, Leander Matty stellematte (anbefales!) og mye annet stæsj. Må kjøpe ny vogn siden vi kvittet oss med den vi hadde i vinter..

Har kjøpt ny BBhugme til meg, den er et must:)

Kjøpt en dress. Ellers vil jeg nok vente, tiden går sakte nok om man ikke er ferdig shoppa før halvveis :hilarious::happy:

Her har jeg ikke kjøpt noe enda da jeg har nye fra forrige svangerskap. Det ble dessverre himmelens lille stjerne. Tenker mye på det nå som jeg snart skal på ultralyd for første gang :sad015
Men går alt bra etter oul blir det nok litt innkjøp :love7

Har ikke kjøpt noe enda, men har liggende brukte klær til både jente og gutt på loftet. Det blir fint hvis vi får vite kjønn snart og kan rydde vekk det vi ikke får bruk for.

Vi har kjøpt Tripp trapp stol (får låne babysete) og en bedsidecrib. Er vår første og har landet på at skulle det ikke gå veien denne gangen (gud forby!) så er det uansett ting vi vil trenge da vi jo skal bli foreldrene en eller annen gang. Klær og sånne ting venter vi nok med til vi vet mer om kjønn:dummy:

Har ikke kjøpt noe, da jeg er så kort på vei, men vi har en ettåring som har det meste, så er ikke så mye vi egentlig trenger å kjøpe. Passet på å kjøpe kjønnsnøytralt, og det meste er jo nesten ikke brukt :)

Back
Topp