Har dere kjøpt noe til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Husker jeg veldig nervøst kjøpte et par sokker rundt uke 12 slelv.
Hvor langt er du kommet, og har du kjøpt noe?

12+5 og kjøpte før nesten 2 uker siden ett sett med body, bukse og lue. Det har veldig søtt og var på tilbud. Så måtte bare :p kommer ikke til å kjøpe mer før etter oul og vi eventuelt vet kjønn. Blir set jente må vi handle litt. Blir det gutt. Trenger vi aldeles ikke handle da vi har alt etter første :)

12+5 her og. Ikkje kjøpt noko til babyen enda. Føler ikkje noko stort behov for det heilt enda. Kanskje etter OUL i oktober.

Kjøper ingenting før det er passert 12 uker, er 9+4 nå. Tør ikke kjøpe no i tilfelle det skulle gå gæli. Men, har veldig lyst da! Er så mye søtt og fint til smått :joyful:

Nope ... har liksom ikke gått opp for meg og ei så le de siden jeg fikk vite det. Har ikke hvert i klesbutikk på flere uker haha....ikke kjøpt noe, har i allefall fått tilbud om vogn og voksipose av Venninda mi :)

Tenkte å vente til oul. Da skal jeg gå gjennom tingene jeg har samlet på fra storesøster og storebror :)

Ikke kjøpt noe ennå, 10 uker på søndag. Venter nok til etter oul.

Vi har hatt ukentlig ultralyd siden uke 7, sett at alt er fint alle gangene. Vi har derfor kjøpt et sett med body og bukse, en lue, votter og sokker. Har også begynt å strikke litt til den lille [emoji169] 11+5 i dag

Kommer ikke til å kjøpe noe før vi vet kjønn. Har det meste fra junior. Mangler vogn og bilstol.
Og hvis det er jente, litt jentete klær [emoji28]

Jeg tør ikke å kjøpe noe før etter OUL, men gleder meg veldig. Er jo så masse fine babyklær der ute <3

Har kjøpt fire plagg, vogn og stellematte. Det er vår første, er 13 uker på vei og vi har funnet noen gode tilbud :)

Tutekopp og to skåler jeg tenkte var superfine til grøt :happy:

Vurderer å kjøpe inn barnevogn på tilbud nå, men skal se den i butikk først. Utover det så blir det ikke noe før etter oul, og litt tøy når termin nærmer seg.
Vurderer tur til ullared etter ultralyd og da kommer alle gode intensjoner om å vente med babyting til å ryke...!:smiley-ashamed008

Ikke kjøpt noe enda. Kjøper nok noe symbolsk etter oul

Formen min har blitt så dårlig, sliter veldig med bekkenløsning . Legen ønsker at jeg forholder meg så mye som mulig i ro, så jeg shopper en del når formen er grei. Bestilt vogn, kjøpt bilstol og litt diverse som klær, ammepute osv. Ellers er jeg i full gang med å lage handleliste til samboer, så han kan handle dersom formen min ikke tillater det [emoji4]

Klarte ikke å dy meg, har allerede kjøpt en body til lille med teksten "snuggle this muggle" (er nok litt Harry Potter fan:p)

Back
Topp