Har dere kjøpt noe til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Har venta til vi fikk vite kjønn, så nå er vell slusene åpne! Blir en gutt til, så vi har det meste, men lille må jo få noe nytt og eget [emoji173]️

Kjøpt vognpose. Det føltes veldig høytidelig. Og mannen har selvsagt kjøpt fotballdrakt.
Skal arve en del, så har stol (tripp trapp), bilstol, en del klær etc også klart, men ikke i hus.
Vogn får vi av kommende besteforeldre, men ikke bestemt oss for hvordan vogn det blir enda.

Er 20+6 nå, ikke kjøpt noe til babyen egentlig. Kjøpt søskenbrett til vogna, så den er vel egentlig til jenta vi har fra før. Ellers har vi mye etter henne, og tenker at babyen får arve. Ingen ting er jo særlig slitt akkurat, vi har jo bl.a vogn, bilstol, klær og leker. Vet ikke helt om vi skulle trenge noe mer enn det vi har egentlig.

Det blir mye arving her, men har allerede kjøpt caboo close bæresele. Førstemann bodde i bæreselen de første månedene. :)

Har kjøpt bilstol, håndvarmer til vogn, babygym og babysete til tripp trapp. Alt brukt og kjøpt lokalt. Ikke kjøpt noe klær ennå, og ikke engang vært i babyutstyrsbutikk.. burde sikkert tenkt mer på vogn, men samtidig har vi ikke så god plass til oppbevaring, så vil helst vente litt til.

Mannen pusser opp barnerom (her snakker vi riving av vegger, ny isolasjon i vegger og tak, nye veggplater, osv..), og da får vi også montert ny loftsluke med lettere adgang til loftet. Tror det blir bra når vi endelig kan begynne å sette ting der oppe. Og når barnerommet er klart, kan vi sette babytingene der. Men det blir nok en liten stund til.

Ikke kjøpt noe. Eller jo, har kjøpt en bamse dersom det blir gutt.. Ellers blir det vel å kjøpe en bitteliten ting til hvert kjønn sånn for moro skyld! Har absolutt alt vi trenger unntatt bleier liksom :)

Ikke kjøpt noen ting. Sett på bilstol. Tror det blir å kjøpe mye brukt på finn.no.

Kjøpt bilstol med base, bedside crib og et antrekk :happy:

Etterhvert blir det badekar og stellebord til badekaret.

Har mye etter førstemann, skal ta en gjennomgang etter nyttår..

Første barnet her, så her må vi ha det meste! Kjøpt sprinkelseng, bilstol, vogn, noen klær og malt babyrommet. Ellers så driver jeg å orienterer meg litt om hva dom trengs. Får endel tips om ting, så neste på lista er babycall og pumpe tror jeg samtidig som jeg tenker at andre småting faller på plass etterhvert. Vil ikke kjøoe altfor mye klær, da jeg er litt usikker på hvilken temperatur det vil være i mars. Får vognpose av kommende bestemor og bestefar. Ting faller vel på plass etterhvert

Vi har det meste etter sønnen enda, så er ikke så mye vi trenger, men har investert i et nytt stellebord, ei vugge til å ha på stua, samt at jeg kjøpte en mumitrollet-body da brorsan tok meg med til Finland. Ellers har vi ikke handlet noe enda. :)

Her kommer tilbudene fra venner om å arve, har nå fått sprinkelseng, Stokke badekar, vippestol, dyne og litt tøy. Har kjøpt noe brukt (nevnt over), og fortsatt ikke kjøpt noe nytt. Synes det er supert å arve, blir spennende å se hvor mye vi kan skaffe uten å punge ut i dyre dommer.

Kjøpt det meste! En del klær er kjøpt brukt da:) Mangler tripp trapp-stol med newborn-sete, babynest og ordne ferdig barnerommet

Back
Topp