Har dere kjøpt noe til babyen enda?

  • Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet
Nei men kløøør i fingrene!
Men tenkte å vente til vi vet kjønnet ;)
 
Er du gaaaal... jeg tror da fortsatt ikke på at det er noen der inne enda engang... er nok ikke før det begynner å syntes/merkes at det blir trang til å kjøpe noe ;) Kjøpte ikke noe før etter oul forrige gang heller...og da kjøpte jeg bare et lite sett fordi vi visste hva slags kjønn det ble.. mesteparten av shoppingen begynte ikke før 2-3 mnd før termin..
 
Forrige gang kjøpte vi ingenting før vi visste kjønnet. Denne gangen har vi jo mye hvis det blir jente. Men tenker å ikke kjøpe noe før etter oul :)
 
Nei, men er også bare 5+4. Gleder meg som en unge til å gjøre først innkjøp, men venter hvertfall til etter ultralyd 12 uker på vei. Kanskje til og med til ordinær ultralyd:)
 
Har kjøpt både skjeer, skåler, tallerkner, smikka, vogn, bilstol, vogga og sprinkelseng Min mor fikk en datter for 3 år siden, og har spart alt av klær! Så håper d blir ei lita jente her
 
Vi har stående både bilstol, seng, leker og litt klær etter storebror :)
Jeg har kjøpt et sett i beige (synes hvitt, beige, brunt og grått er farger som er såå fine, og passer begge kjønn :D ).. Spørs om ikke jeg tar med storebror på handling når jeg er kommet langt nok på vei! :) imens får det bare klø i fingrene :p
 
Nei som en over her sa, har ikke helt troa på at det virkelig er noe inni der enda engang :p så må et par ultralyder til før jeg tør å starte å handle :)
 
Må vel bare være ærlig å si at jeg røk på et par supersøte tøfler på H&M i går :p Men det blir det eneste jeg kjøper før etter OUL. Man må jo prøve å begrense seg litt en stund til... Gleder meg stort til å handle inn.
 
Har kjøpt både skjeer, skåler, tallerkner, smikka, vogn, bilstol, vogga og sprinkelseng Min mor fikk en datter for 3 år siden, og har spart alt av klær! Så håper d blir ei lita jente her

Da er du tidlig ute :D Godt for alt som er gjort.
 
Har ikke kjøpt noe enda. Tenker å vente en stund til! Har en gutt fra før, så om der blir gutt igjen, så har vi så og si det meste av klær hvertfall :)
 
Det har vært mye pent sommertøy på salg nå på bl.a. Polarn og Pyret, så jeg har shoppet en del til babyen som kan brukes de første månedene. Om det var så lurt gjenstår å se... Prøver å handle nøytrale ting, men det har også blitt litt til begge kjønn. Får satse på at det kan brukes til fødselsgaver til andre om det ikke passer...
 
Jeg har ikke kjøpt noe til babyen ennå, men har kjøpt en navnebok til oss som vi har begynt å bla i. Det er veldig koselig :D Har allerede blitt enig om vogn og spisestol, så venter på gode kampanjer :)
 
Det har vært mye pent sommertøy på salg nå på bl.a. Polarn og Pyret, så jeg har shoppet en del til babyen som kan brukes de første månedene. Om det var så lurt gjenstår å se... Prøver å handle nøytrale ting, men det har også blitt litt til begge kjønn. Får satse på at det kan brukes til fødselsgaver til andre om det ikke passer...

Det er lurt å handle sommertøy på salg nå så klart. Er jo så gøy med babytøy.
 
Har kjøpt litt men ikke så mye :) klarer ikke helt å få det til å stemme at jeg har en jente i magen, var så sikker på gutt! Føles litt merkligt å kjøpe rosa og ikke blått :p men tenker å starte snart, helst bli ferdig før alt julehandel kaos starter. Barne melder ankomst i januar så vil ha det meste i orden før vi går inn i nytt år :)
 
Back
Topp