Har dere kjøpt noe til babyen enda?

Kommer nok til å vente til oul før jeg begynner innkjøp. Men tror det er en gutt til da, og da er det ikke så veldig mye vi trenger heller. Men litt nytt må jo mini få også :)

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men skal kjøpe noe utstyr på IKEA nå før jul en gang. Det blir nok det første. Vil vente til jeg vet kjønn før jeg kjøper klær. Tenkte at lille snuppa skulle få være med å kjøpe det første klesplagget. <3

Kjøpte Emmaljung edge da vi bestemte oss for en til! Kom over en utgående farge jeg fikk myyyye billigere så da hadde vi plutselig vogn i hus:-) hentet den ikke samme dag, men da jeg hentet den så var den ikke utgående men 2014 Mod! Han i butikken flirte og gratulerte med årets kupp! Han trodde den var utgående Pga var ikke i 2013 katalogen... Ups kom ikke før i 2014 katalogen:-)

Nei, vi har ikke begynt, og jeg stresser ikke med det heller. Tror ikke jeg kommer til å handle inn så mye før etter jul, siden jeg forhåpentligvis får vite kjønnet 2.januar :D
Vi har også en del fra før, så det er egentlig bare småting som må handles inn :)

Ååh de hadde ikke flere baby converse igjen :(
Nå gir jeg opp altså, har leita oooveralt!

Får endre planen ;) kjøpte disse da<3
ImageUploadedByBV Forum1383141460.225476.jpg

Sååå søte :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal kjøpe converse sko til twinsa i dag :D Vi skal bruke det til Facebook annonseringen vår i uke 12 :D

Kult :D

Å kjipt de ikke hadde mer igjen, men søte sokker :D Prøv nettet da vel? :D florerer vell med bittesmå converse sko :D

Jeg har sjekka ebay, men de har kun rosa eller blå :P Vi vil ha noen som er hvite siden vi ikke vet kjønn når vi annonserer det :)

Jeg har sjekka ebay, men de har kun rosa eller blå :P Vi vil ha noen som er hvite siden vi ikke vet kjønn når vi annonserer det :)

Finner du ikke på ebay, finner du ikke noen andre plasser:p hahahahaha! Forstår deg godt :D

Leita på ebay til deg nå, men fant kun et par svarte :/ men dog maaange fine babysko der ♥

Kjøpte sånne små luer som man har på sykehuset da vi var i London i 2012 - klar for nestemann. Her var planene klare tidlig, haha:D

Back
Topp