Har dere kjøpt noe til babyen enda?

Lillenvår

Lillenvår
Jeg har kjøpt en liten hvit babylue, jeg gjorde det samme til støresøster bare noen dager etter positiv test, så jeg følte nesten det hørte hjemme nå også! men jeg kjenner det virkelig klør i fingrene med å begynne litt mer snart! :)

hvor langt er du på vei ?

hihi- ja det er kos med disse mini klærne! jeg skal ned å lur titte litt på de få stakkarslige baby klærne vi har igjen etter kidsa.... men vil vente litt med å gjøre det... i tilfelle... ja..

hvor langt er du på vei ?

hihi- ja det er kos med disse mini klærne! jeg skal ned å lur titte litt på de få stakkarslige baby klærne vi har igjen etter kidsa.... men vil vente litt med å gjøre det... i tilfelle... ja..

Idag er jeg 7+3, har bare ikke fått meg en ticker enda :)

Har ikke kjøpt noenting enda... Har ikke vært på butikk der se selger babyklær enda heller, så det er vel mye av grunnen til at jeg ikke har blitt "fristet" :D

Har ikke kjøpt noe, har fult sett til både gutt og jente. Så vi får vente å se hva det blir denne gangen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ennå ikke gjort det. Venter til den 12 uken jhar gått.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal kjøpe converse sko til twinsa i dag :D Vi skal bruke det til Facebook annonseringen vår i uke 12 :D

Kuuuult! Vi har kjøpt hawaianas til Bitteliten, til Facebook annonseringen ;)

Åååh så skjønt :D hihi

Festlig at vi kommer til å ha litt lik Facebookannonsering med tanke på at vi sikkert ikke bor så veldig langt unna hverandre og kanskje har felles venner?! Så på ULbildet at vi bruker samme gyn nemlig ;)

Jeg skal kjøpe converse sko til twinsa i dag :D Vi skal bruke det til Facebook annonseringen vår i uke 12 :D

Så herlig!! :D :D :D Du må oppdatere oss her på hvilke reaksjoner som kommer på den annonseringen :)

Festlig at vi kommer til å ha litt lik Facebookannonsering med tanke på at vi sikkert ikke bor så veldig langt unna hverandre og kanskje har felles venner?! Så på ULbildet at vi bruker samme gyn nemlig ;)

Haha ja det er litt rart å tenke på at vi går til samme sted, snakker her inne, men aner ikke hvem vi er i virkeligheten :D Kanskje vi har sett hverandre på kjøpesenteret, matbutikken osv, liten verden altså :)

nei ikke kjøpt no enda, unngår butikker å nettsider med babyklær, for da klarer jeg ikke å holde igjen :P
har ikke helt funnet ut hvordan fb annonseringen blir enda, men får finne på noe lurt.
har vi forresten en fb gruppe ?

Back
Topp