Har dere kjøpt/fått noe unødvendig?

Hos oss har vi jo to små troll, så hvis den ene ikke liker det/kan bruke det, så kan kanskje den andre :hilarious: Sånn som bukser/pysj med fot, lillemann har lange føtter i forhold til beinet, så de blir fort for små i føttene. Men da er det jo fremdeles en liten frøken som har små bein og bruker tøyet en stund til. Så alt tøy blir brukt lenger, de deler garderobe, men han er større og hopper over på ny str/nye klær før henne. Mens hun bruker klærne en stund til :happy: Ikke brukt kjoler så mye.. Men alt av klær vi har kjøpt eller fått blir brukt :)

Trodde en stund bæreselene var bortkasta, men det var bare til vi faktisk begynte å bruke dem :hilarious:

Tror faktisk ikke det er noe vi ikke får brukt..
Var veldig stressa over at ikke jeg hadde kjøpt babynest, men det har jeg ikke savna en eneste dag :p
 
Babynestet (vi liker best easygrow-nest/ammeputa som vi låner fra nevøen min), smokker og flasker, klorevotter og ammeinnlegg fra wish/eBay.. har heller ikke brukt babycall mye enda, men får nok bruk for den etter hvert [emoji4] samme med smokkene og flaskene satser jeg på [emoji6]
 
Ammeputa ble brukt første uka, nå blir den ikke brukt lengre. Får også «kule» klær som jeans og hettegensre. Det blir heller ikke brukt [emoji14]
Men i motsetning til andre her så kjøpte vi stativ og sete til badebalje på ullared i helga, som jeg liker veldig godt. Det var godt å kunne stå oppreist, å slippe å holde han [emoji1]
 
Her derimot, passer sokker ikke i det hele tatt. De faller av, uansett fasong og størrelse. Så vi får absolutt best bruk for bukser med faste sokker. Bomullsklærne blir ikke brukt så mye, her går det i ull [emoji4] Eneste jeg kommer på som er helt unødvendig er smokker.

Har du prøvd safa-sokkene som sparkjøp selger? De sitter godt på bena til de små [emoji4]
 
Har du prøvd safa-sokkene som sparkjøp selger? De sitter godt på bena til de små [emoji4]
Ja, fikk et par safa ullsokker etter jeg skrev dette, så de er flittig brukt. Nå passer heller ikke de buksene med fast fot. Han bare sparker seg inn i de, får begge føttene i en av fotene osv.
 
Ja, fikk et par safa ullsokker etter jeg skrev dette, så de er flittig brukt. Nå passer heller ikke de buksene med fast fot. Han bare sparker seg inn i de, får begge føttene i en av fotene osv.

Bestilte nylig ny ladning slike. Eneste ullsokkene jeg har vært fornøyd med. Slike bukser med fot er noe herk. Bruker mye ull til mine gutter og helst longser eller litt tykkere ullbukser[emoji4] Name it sine ull-longser er supergode.
 
Ja, fikk et par safa ullsokker etter jeg skrev dette, så de er flittig brukt. Nå passer heller ikke de buksene med fast fot. Han bare sparker seg inn i de, får begge føttene i en av fotene osv.
Jeg bestilte noe som heter "sock ons" på ebay, som man tar utenpå andre sokker. Funker faktisk, hvis ikke hadde jeg vært enig i at sokker er ubrukelig ;)
 
Bestilte nylig ny ladning slike. Eneste ullsokkene jeg har vært fornøyd med. Slike bukser med fot er noe herk. Bruker mye ull til mine gutter og helst longser eller litt tykkere ullbukser[emoji4] Name it sine ull-longser er supergode.
Ull er gull! Vi har noen Name it bodyer og er veldig fornøyd med dem. Vi bruker mest Nøstebarn og er veldig fornøyd med de klærne også [emoji106][emoji4]
 
Back
Topp