Har dere kjøpt/fått noe unødvendig?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Noe dere oppdaget nå at dere IKKE trengte?
Jeg liker ting med føtter dårligere denne gang enn forrige, fordi hun er kortere i beina ift kroppen, og sparker seg opp i dem.. Sokkene, som jeg hatet med førstemann, er dog praktiske og sitter godt[emoji28]
Og hetter. Hetter er unødvendige på innendørsklær! Men har forsåvidt fått brukt altm
 
Her er jenta så lang i føttene at hun ikke passet noen av de små nyfødtbuksene med føtter som jeg hadde kjøpt/liggende etter de andre.
 
Her derimot, passer sokker ikke i det hele tatt. De faller av, uansett fasong og størrelse. Så vi får absolutt best bruk for bukser med faste sokker. Bomullsklærne blir ikke brukt så mye, her går det i ull [emoji4] Eneste jeg kommer på som er helt unødvendig er smokker.
 
I begynnelsen var pysjer med føtter helt ubrukelig her, men det er bedre nå som hun har vokst litt! BB-hugme ammeputa er et bomkjøp her i huset! Den var i mine øyne alt for stor å sove med under graviditeten, og amming med pute får jeg ikke til! :p
 
Setet til badebalja har vi ikke pakka ut engang, går kjempefint uten.
Sengekanten som jeg har pakka bort pga krybbedødfare.
Og de søte små kjolene vi arva, siden det ble en gutt ;) (vi bruker derimot de blomstrete rosa klærne, fordi de funker).
Kan også si at de korterma sommerklærne ikke har blitt brukt heller, men sånn går det når man får ett lass av brukte klær.
 
Setet til badebalja har vi ikke pakka ut engang, går kjempefint uten.
Sengekanten som jeg har pakka bort pga krybbedødfare.
Og de søte små kjolene vi arva, siden det ble en gutt ;) (vi bruker derimot de blomstrete rosa klærne, fordi de funker).
Kan også si at de korterma sommerklærne ikke har blitt brukt heller, men sånn går det når man får ett lass av brukte klær.
Ah det setet ja.. Både stativet og setet er egentlig rimelig ubrukelig her.. Setet passer nok best til pappabading, fordi når mammaen bader, foretrekker hun å holde babyen selv [emoji849]
Også har vi dobbelt opp med vippestol og babygym..
 
Ah det setet ja.. Både stativet og setet er egentlig rimelig ubrukelig her.. Setet passer nok best til pappabading, fordi når mammaen bader, foretrekker hun å holde babyen selv [emoji849]
Også har vi dobbelt opp med vippestol og babygym..
Her bader pappa fordi han har store fine hender (og mamma har litt noia for akkurat bading av den lille kålormen vår :D ). Det morsomme er at dethe var han som stressa over å skulle bade baby før fødsel at vi måtte ha setet for sikkeretten i det, og nå syns han det er så kos og ikke noe stress :)
 
Her bader pappa fordi han har store fine hender (og mamma har litt noia for akkurat bading av den lille kålormen vår :D ). Det morsomme er at dethe var han som stressa over å skulle bade baby før fødsel at vi måtte ha setet for sikkeretten i det, og nå syns han det er så kos og ikke noe stress :)
Samboer her og var ganske panisk i starten [emoji23] men er som regel bare jeg som bader da.
 
Slle klærene i str 50-56 ble aldri brukt

Men jeg bruker Tiny love senga dom ikke ble brukt med den førtse
 
Vi fikk heller ikke brukt klær i størrelse 50, og 56 holdt bare ett par uker. Generelt mye klær som er ubrukt ettersom hun ligger i pute. Samme med et par swaddles som ble for smale.
 
Litt for mye klær i str 50. vogn med svingbare hjul. Ubrukelig på disse veiene vi har her. Ellers ikke noe bortkasta, enda :rolleyes:
 
Åjj.. Ja flasker og smokker vil hun jo ikke ha:hilarious: Enda iallfall.. håper fortsatt:angelic:
 
Klær med hette, kjoler, smokker, luer med knyting, den dyre fine ubrukte(!) stelleveska, også altfor mange sengesett til den minste dyna.
 
Foreløpig er det ingenting som har vært unødvendig [emoji4] men klær med hette er litt upraktisk altså!
 
Hadde kjøpt Woombie for å hjelpe i fht soving (har to nevøer som nesten ikke har sovet og var nervøs for det samme med Påsan). Men han må ha hendene tilgjengelig opptil ansiktet, så de funka ikke. Men klær i str 50 brukte han fem til forrige uke, nå hår det i str 56...
 
Bukse med fot og bæresjal har foreløpig vært unødvendig! Hun liker virkelig ikke bæresjalet :p
 
Bukse med fot og bæresjal har foreløpig vært unødvendig! Hun liker virkelig ikke bæresjalet :p

Mi hata hvis det ble ansikt mot hud. Har du prøvd å kle på en genser/t-skjorte med litt høy hals, så hun ligger på skjorta?
 
Back
Topp