har dere kikka på vogn?

Det kan jeg svare deg på:) Den ser veldig kort ut, men passer i ryggen til min 3 åring OG 4,5 åring(kun kort i beina til henne). Tror ikke ryggen deres vokser så mye etterhvert. 3 åringen passa iallefall like godt i den som tantebarnet mitt på 1,5 år:)

Så godt å høre.. Jeg synes nemlig den vognen er kjempe fin, i tillegg til at vi da bare trenger en vogn i huset ;)

Hvordan er den på vinterføre da?? Nå har vi hatt bugaboo donkey som sentervogn og emmaljunga edge duo som turvogn.. En av de må bli med som sovevogn i barnehagen..


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️
 
Mente bugaboo cameleon ;) (sentervognen min)


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️
 
Vi har simo vogn til jenta vår nå, denne gangen blir det en lettere og nettere vogn :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så godt å høre.. Jeg synes nemlig den vognen er kjempe fin, i tillegg til at vi da bare trenger en vogn i huset ;)

Hvordan er den på vinterføre da?? Nå har vi hatt bugaboo donkey som sentervogn og emmaljunga edge duo som turvogn.. En av de må bli med som sovevogn i barnehagen..


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille nyttårsaften 2015❤️

Det vet jeg ikke, men tror den er grei hvis du låser hjulene? Søk på nett!
 
Hadde simo duo med førstemann men nå skal jeg ha en lettere vogn som tar mindre plass! Står mellom TFK eller Mountain Buggy, rop ut hvis dere har formening om hvem av dem jeg bør velge ;)


Termin 9.jan ❤️

Har hatt begge 2:) Anbefaler faktisk babyjogger city elite!! Men vil du velge MB eller TFK ville jeg valgt TFK: Du bør også kikke på easywalker, har mange av de samme egenskapene:)
 
Har emmaljunga nitro nå og er veldig fornøyd med den! Lett å trille og manøvrere. Det eneste minuset med vogna er at det ikke er lufthjul.
Nå må jeg ha en søskenvogn, da det bare blir 16 mnd mellom dem. Har sett på mountain buggy duet vogna og city elite gt. Noen som har hatt noen av disse? Sikler jo på tvillingvognen til bugaboo, men den blir for dyr for oss dessverre.
 
Back
Topp