Har dere juleservise?

Vi har kaffekopper og kaffetallerker som vi bruker kun til jul. Greengate røde med stjerner :D
 
Sånne kopper! :D
 

Vedlegg

  • STWlatsta1006_web.jpg
    STWlatsta1006_web.jpg
    335,6 KB · Visninger: 11
Vi har i gammeldags jul fra Firkløveren.
 
Åsas jul fra Firkløveren. 1412579685615.jpg

Jeg har store flate tallerkener, små flate tallerkener, dype tallerkener, appetittskåler og glass til 4 personer, men skal få mamma og enten en tante eller svigermor til å takke ja til velkomstpakken de og. Vi fikk nemlig servise til to og 4 glass i velkomst veldig billig og så fikk vi et skikkelig rabatt-tilbud på forsendelse numner to med servise til 2 personer til, jeg mener det var fordi jeg ringte og avbestilte (eller så er det standard). Så om jeg får 3 slike velkomstpakker så får jeg til 12 personer. Vi får se om det går. :p Serveringsfat og boller har vi ikke i serien, men det ønsker jeg meg ikke heller. Vi har så fint servise vi fikk i bryllupsgave.
 
Det er fint, og slike muligheter som tre velkomstpakker har jeg også tenkt på.

Men svigermor har det der litt dumt med det samme?
 
Det er fint, og slike muligheter som tre velkomstpakker har jeg også tenkt på.

Men svigermor har det der litt dumt med det samme?

Med mindre det er akkurat samme servise går det bra. Kan si ja til flere velkomstpakker på ulike serviser i samme husstand.
 
Det er akkurat det samme. Jeg synes det er finest, eller Disney, men der er fatene ulike så flere velkomstpakker gir ikke helheten.
 
Syns det er mange fine juleserviser, så jeg kunne gjerne tenkt meg å kjøpe, men syns de er så fryktelig dyre mange av de :(
 
Vi har også Disney jul - eeeeelsker det. Har til 24 både i middag og kaffe. Vurderer å selge kaffesett til 12 så om noen er interesserte er det bare å si ifra. Anbefaler folk å kikke på finn, mange som selger firkløveren servise brukt og man kan spare mye på det. Jeg rydder ut alt vanlig servise fra skapene og bytter ut med juleservise 1.des. Så bruker vi det helt frem til 13 januar! Har utrolig mye julepynt fra firkløveren også - helt frelst! de har såååå mye fint!
 
Har ikke, men ønsker meg til jul. Synes Firkløvern sitt er så fint :)
 
Jeg lurer stadig på det. Bare det at svigermor har det...
 
Det er akkurat det samme. Jeg synes det er finest, eller Disney, men der er fatene ulike så flere velkomstpakker gir ikke helheten.

Kanskje du må begynne å ønske deg det da? De ringer stadig og maser om tilbudspakker til meg, jeg abonnerer ikke der, men de tar visst vare på deg for evig og alltid, så det går vel sikkert an å gjøre noen lure kjøp innimellom. Jeg fikk akkurat ny tilbudskatalog på Åsas jul nå i forrige uke. :) Eller ønsker du deg mange fat og slikt også? Vi har så mye pene, nøytrale serveringsfat osv. Så jeg trenger bare servisene til hver person, om du skjønner hva jeg mener. Om jeg får det til 12 personer så har jeg nok av juleservise tenker jeg.
 
Jeg ønsker helst skåler og fat også

Vi har jo nøytrale helårs da, så det trengs ikke

Ja, også har vi altså middagsservise og dyptalerken til 8 og stort og lite serveringsfat til. Og frokostservise til 12 med kopper til

som ikke er nøytralt i det hele tatt

Festive memories, dette:
https://www.google.no/search?q=fest...a=X&ei=yTg8VLmkAcm-ygPi5IKwCw&ved=0CAYQ_AUoAQ

Nisse, snømann, reinsdyr og nissens slede på frokostfatene. Nisser på alle krusene. Middagsserviset er kjedeligere da, bare rød kant på middag og grønn på dyp, ser det på bildet litt nedi der.

Så det er MIDDAGSservise jeg ønsker nytt, for vi er altså flere enn 8 når vi har gjester i jula. (og det er grenser for hvor mange år vi kan komme unna med å gi ungene frokostfat)
 
Jeg ønsker helst skåler og fat også

Vi har jo nøytrale helårs da, så det trengs ikke

Ja, også har vi altså middagsservise og dyptalerken til 8 og stort og lite serveringsfat til. Og frokostservise til 12 med kopper til

som ikke er nøytralt i det hele tatt

Festive memories, dette:
https://www.google.no/search?q=fest...a=X&ei=yTg8VLmkAcm-ygPi5IKwCw&ved=0CAYQ_AUoAQ

Nisse, snømann, reinsdyr og nissens slede på frokostfatene. Nisser på alle krusene. Middagsserviset er kjedeligere da, bare rød kant på middag og grønn på dyp, ser det på bildet litt nedi der.

Så det er MIDDAGSservise jeg ønsker nytt, for vi er altså flere enn 8 når vi har gjester i jula. (og det er grenser for hvor mange år vi kan komme unna med å gi ungene frokostfat)

Ja, nytt middagsservise. Du får lage ønskeliste. ;)
 
Vi skal det, klarer bare ikke bestemme oss for hvilket...
 
Back
Topp