Har dere informert partner om graviditet ?

linda16

Blir kjent med forumet
jeg bare lurer på hvilken måte dere sa det?
Min mann er på øvelse og kjæm heim på fredag og vet ingenting enda.:rolleyes:
 
Jeg fortalte på fredag, dagen etter første (svake) positive test. Han kom hjem fra jobb og sa han hadde hatt en skikkelig dritt dag på jobb, så henta jeg testen og sa jeg håpte dette kanskje kunne gjøre dagen litt bedre. Det er jeg ganske sikker på at det gjorde ❤️ Ikke så veldig kreativt kanskje, men ble naturlig sånn ☺️
 
Ja e sånn æ har gjort det før men dettan e første gang han ikke e heime etter testing Hehe så hadde løst å vær kreativ:)
 
Jeg ringte han direkte fra legevakt kl 05 om morgenen. Jeg var der pga mage og ryggsmerter. De mener smerten skyldtes forstoppelse pga graviditeten og at ryggen var korsryggsmerter. Siden jeg ikke tåler smertestillende ble jeg sendt hjem med beskjed om å få time hos fastlegen senere samme dag.
 
Jeg klarte ikke å holde meg, så her ble det sendt melding og tatt en telefon til min kjære ca 10 dpo. Da kom det en svak antydning på en test. Så da sa jeg ifra at han måtte forberede seg på at jeg kanskje er gravid. Han ble så glad :D Var enda morsommere når CB digital viste gravid 2-3 når jeg var 12 dpo. Ga testen til han når kan kom hjem fra jobb. Ingen tvil om at jeg er gravid iallefall. Så får vi bare håpe at spiren klamrer seg fast :D
 
Med førstemann fant jeg det ut rett før jul, så pakket inn babyklær og la under juletreet! (Var bare meg og han der da han åpnet)
Denne gangen sa jeg det bare rett ut, da han spurte hva det var som feilte meg... hadde visst vært litt grinete!
 
Vi har vært gjennom prøverør så vi tok testen sammen:)
 
Denne gangen viste jeg han testen i morges.
Med nr1 hadde jeg kjøpt babysokker det sto I love mom/ dad på som jeg pakket inn som gave og ga han. En som ble skikkelig overasket og glad. Med nr2 ringte jeg etter å tatt test på jobb.
 
Jeg overrasket han skikkelig! Kjøpte et fint babykort på butikken. Der det stod bruksanvisning for en baby på forsiden :p inni limte jeg en positiv graviditetstest og skrev "Roser er røde, fioler er blå, inne i meg skal snart to hjerter slå!". Han ble helt satt ut og begynte å grine :p:Heartpink
 
Back
Topp