Har dere hytte?

Jepp (eller familien har da...)
En hytte ved Sognefjorden, en på høyfjellet, en ved skisenter, en på en seter og en i en dal[:D]
Stor familie med hytter i fleng på begge sider[;)]

nja,har en familiehytte i min famile,men den er ikke i bruk[8D] mamma og de har stor båt da,så er med de på båttur[:)][:)] vil ha oss camping bil vi,reise rundtom[:)](når vi flytter vel å merke,kunne ikke hatt det i Norge med de bensin prinsene[:-][:-])

Vi kjøpte oss egen hytte i fjor sommer, på fjellet!

Beste innvesteringen vi har gjort.............elsker å være der, får en ubeskrivelig ro, og bare det
å være ute i naturen er balsam for sjelen[:D]

slenger med noen bilder av hytta vår:

Har ikke hytte , men ferie leilighet i sverige[:D]

vi har en på samboeren min sin side og bestemoren min har en[;)]

Vi har ikke, men har tilgang til to som mamma og pappa eier [:D]

Ja vi har 3,en ved sjøen ,en stor familiegård på landet,og en hytte på sunnmøre[:)] alle tilhører min familie

vi har en del hytter vi kan bruke.[:)]

mamma og stefaren min har et stort sommerhus i sverige som er helt fantastisk å være på sommeren
pappa har hytte i valdres som er super og bruke på vinteren
mormor og bessa har hytte på gol
og svigers har hytte i hønefoss

[:D] blir en del hyttewturer

besteforeldrene mine har. tante har,onkel har,faren til samboer har campingvogn på fjellet. vi har en familiehytte på mamma sin side også. så vi har nok å velge i. vi er som regel bare på besteforeldrene mine sin hytte for overnatting,og noen ganger i campingvogna på fjellet..

Nei, men jeg skulle ønske vi hadde hatt

På sambo sin side så har de to hytter. En litt landlig til og en rett ved skianlegg [:)]

ja vi har en hytte på en ferieøy[:D]  å så har vi en campingvogn[;)]

ORIGINAL: lindaen

Nei, men jeg vil ha.. Samboern er oppvokst på campingvogn, så han vil ha det.. NEVER!

HAHA!
Og no har dåkker campingvogna parkert rett utførr hust[:D]

Vi har ikke hytte selv,men min familie har og sambo sin familie har. Skal bygge hytte en gang i livet for jeg har en liten tomt ved min mormor sin hytte[:D]

Nei, det har vi ikke.

Nei, men vi leier gjennom jobben til mannen min - og da får vi flotte hytter til en billig penge. [:)]

meg å sambo kjøpte hytte på hardangervidda for 1 års siden og ellers så har mor og far hytte og faren til sambo hytte så de kan vi også låne

Back
Topp