Har dere hytte?

Vi har hytte på svigerfars side og hytte på svigermors side.
Mine foreldre har campingvogn (hatt det siden jeg kom til!) og båt.
Samboer hadde campingvogn da jeg traff ham,som nå er VÅR! [:D]

Jeg digger camping-livet!!! [:D]

Vi har 2 vi også.... En på hver side...

Vi har og to, den ene med ute do og brønn ute( så sjarmeranes...), og ei med innlagt vann og strøm, parabol, badstu og badestamp. Egentlig ikke ei hytta etter mi meining, men det e godt når du skal drege med dæ ungan..

[;)]Nei, men har lyst på!

Joda, vi har en på fjellet og en ved sjøen. Så kan vi bruke politihyttene og Hydro sine hytter[:)]

Nei, det har vi aldri hatt. Og kommer sikkert ikke til å skaffe det heller... Hverken på min eller samboer sin side.

mannen min har all familie i mandal på moren sin side, ene onkelen hans har alltid åpent hus, bare og komme:)

og så har svigers hus i spania ( står på min mann og søsteren )

foreldrene mine har campingvogn...

vi har hytte. mannen min arvet en hytte i rollag. ved veggli. har hatt camping som vi solgte i fjord sommer. så det blir mye kos på hytta framover ja....

jepp to stk, foreldrene til samboeren har ei hytte ca 1 time unna hjemme...og mamma og di har hytte på fjellet ca 3 timer å kjøre..så dan kan man jo bare velge[:D] kjempe deilig...

Familien til sambo har...[:D]

Vi har en på ørje, den har oldefar bygd.

hadde en på sjusjøen, men mormor solgte den til min onkel vi ikke snakker med. hadde også en på hvaler, men noen ville selge den for og tjene penger de døde, men ble dessverre gjennomført alikevel... men penger ble det ikke mye. hehe

Svigers har hytte på fjellet som vi kan bruke så mye vi vil - deilig med avslappende hyttetur

Vi har ikke hytte, men har nettopp kjøpt oss en ferieleilighet i sverige..[:D][:D]

mormor har ei hytte som vi kan låne, også har mine foreldre en gammel gård fra 1700-tallet på fjellet, som vi har restaurert. Trives utrolig godt på gården, tenkte å opp der en tur i påska[:)]
Foreldra til mannen har båt som vi får låne. Deilig å ut på sjøen på sommeren!!!

Pappa har hytte i Risør, 250m fra vannet. kan vi stort sett bruke så masse vi vil. Jeg har helt ny båt der nede, så jeg trives VELDIG! (vært der hver sommer siden FØR! jeg ble født.. hehe) Er ikke vann innlagt, men har aldri hatt større problemer med det. er strøm, så bare til å koke til posedusj ++ :) Han pleier å leie ut da, så bare å si ifra om noen e intr. men kommer nok til å være der mye selv i sommer med lille nurket! hihi [:D]

har en hytte i fjellet, ble bygget for tre år siden.

Vi har to familiehytter. Hytta til min familie ligger i Sande (Vestfold) og gubben sin familie har hytte på Tjøme. I påsken er vi på påsketjeneste for Røde Kors på Geilo.

Vi har to vi kan bruke,en på sambo`s side og en på min[:D]I påska drar vi på min sin for foreldra hans er på den andre.på hans er vi om sommeren[:D]elsker å være på fjellet ja..

Vi har hytte i trysil på min side av familien, og familieb til sambo har "flyttbar hytte med spikertelt"[:D] på sjusjøen

Back
Topp