Har dere hytte?

fruluna

Forumet er livet
Vi har to vi! En på min side og en på samboeren sin side!

Ingenting er så deilig som å være på hyttetur [:)]

Nei, men jeg vil ha.. Samboern er oppvokst på campingvogn, så han vil ha det.. NEVER!

Vi har full disp til å bruke politihyttene så vi er mye på nesbyen[:D]Hadde hytte på hvaler,men mormor solgte det[:@]

[:D]Har hytte på fjellet. Den var ferdig bygget på vinteren i fjor, så til sommeren blir det å fikse tomten..[:D] Og den hytta er bare VÅR!
Å med familiesteder i tillegg blir det stort hus i Spania-der mamma og pappa bor, leilighet i Villnius-pappas jobbested.. Hytte ved sjøen- broderen sin + Mamma og pappas hytte på fjellet ,broderens hytte på fjellet....+at vi bor fem min gange fra stranda da.. Nok av muligheter til å reise bort[:D]

Nei, men har campingvogn. Da slipper jeg å dra til samme sted bestandig. Da har jeg "hytte" mange steder.[;)]

Svigers har hytte utenfor Fredrikstad, og den får vi låne innimellom. Elsker å være der.

Mamma og pappa har hytte og foreldrene til sambo, så vi kan dra på hytte når vi vil. Er utrolig digg å være på fjellet [:D]

hytte på min side å på hans side(som egentlig er et hus)..men jeg ønsker meg hytte ved sjøen....jeg er så fæl at jeg må ha en vis standar på hyttene..takkler ikke utedo...[:'(]

Nei har ikke, bestemor og bestefar hadde en, men selvfølgelig solgte den[:@][:@]

ORIGINAL: lindaen

Nei, men jeg vil ha.. Samboern er oppvokst på campingvogn, så han vil ha det.. NEVER!

He he, min samboer også, men han vil gudsjelov ha hytte.
Ved vannet, slik at vi kan bruke kanoen og kajakkene vi ønsker oss[:D]

Vi har "feriested" (våre foreldre) i larvik med fiin båt og i  kragerø, så ingen stor savn etter hytte enda.

Vi har en på hver side, ei på fjellet og ei ved sjøen

Vi har tre, to på hans side og en på min,
ei gammel fjellhytte og et sommerhus ved sjøen
og ei ny hytte ved fjorden

Har dessverre ikke det, men drømmer om å få det en gang....det hadde vært toppen!

fruluna!! samme her.. vi har en på fars side og en på mors side.. en i lillehammer og en i telemark.. en uten strøm og en med alt.. liker meg på den med alt... er litt moderne av meg [8D]

Her har vi 2, en på Finnskogen,stooor med 3 soverom og svær veranda,uten strøm og vann da men det går bra så lenge man har godt med plass.Og så har svigers et lite nedlagt gårdsbruk i Gudbrandsdalen,med stort tun,låve,stabbur,stall og strøm og vann,og 10 minutter til fjellet.Mangler bare hytte ved sjøen nå...[:)]

Har både hytte og seter. [:)] Koselig og godt å være litt for seg selv.

Vi har 4 hytter vi! 3 på min side og 1 på sambo sin side!! Super deilig med hytte!!!

Nope, men har veeeeldig lyst på!!!

Åsså har jeg lyst på båt[8|]

nei,men skulle gjerne hatt ei.. har bestandig drømt om  ei hytte.. så det blir vel engang,,,, håper jeg[:D][:D]

Back
Topp