Har dere hytte/ feriested?

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi har et fritidshus i Ålen i Sør-Trøndelag. Driver og pusser det opp nå. Spennede prosjekt. Synes det er så deilig å komme ut til hytta. Der gjør vi mer sammen, og er litt pusterom i hverdagen. :) Er også glad for at I. skal få så mange gode minner. Selv var vi mye på hytta til farmor og beste når vi var små, så er så fint å kunne gi guttungen det samme. Har dere noen hytte etc.? Eller har dere steder som dere ferierer ofte. :)
 
Ikke hytte. Blir mye reise til Kristiansand da siden familien bor der. Mamma har en plan på sikt å kjøpe en hytte der nede til familien når hun bestemmer seg for å selge det store huset sitt for noe mindre. Tror nok ikke vi kommer til å kjøpe hytte, i såfall blir det nok hytte i utlandet ;) Men har planer om å kjøpe båt som også kan brukes til overnattingsturer på sikt :)
 
Har ikke, men har veldig lyst på hytte/feriehus flere steder i landet hehe.
 
Haha det har jeg også ;) Og flere steder i utlandet. Bare synd det koster litt mye penger å anskaffe, og siden å vedlikeholde...

Ikke sant... Også kommer reisen til og fra i tillegg hehe, Bergen, Homborsund, Pasvik er litt distanse imellom hehe
 
Har ikke hytte, men har tomt. Ellers så har vi campingvogn
Skal dere bygge? Spennende. ;)
Vi driver å totalrenoverer. Håper å bli ferdig med bad og kjøkken nå i sommer. :)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Skal dere bygge? Spennende. ;)
Vi driver å totalrenoverer. Håper å bli ferdig med bad og kjøkken nå i sommer. :)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Trur ikke d blir bygging m d første.. Tomta har vært i fam lenge, men ligger midt i skauen..:/
 
Vi har ikke hytte, men foreldrene mine bor jo et stykke unna, så er jo der en del om sommeren, verdens vakreste sted :p <3 I tillegg har svigers seilbåt og ferieleilighet ganske så deilig å komme ut på båten en helg. Blir spennede å ta første seiltur med lillegutt :)
 
Har hytte på Vinjeøra i Hemne, sør-trøndelag.
Er mannen si hytte fra barndommen. Jeg liker ikke å være der. Ligger et par meter fra vannkanten, som er herlig, men ligger også rett ved en bilvei. Det ødelegger stillheten det kunne vært der ute. I tillegg er den så falleferdig, siden det aldri har blitt gjort noe der ute, og nå har vi ikke råd til å gjøre noe :( Vil ikke ha med Erica dit, men da må jeg nok krangle og sloss med svigermor som elsker hytta og ikke ser et eneste problem med den.
 
Har hytte på Vinjeøra i Hemne, sør-trøndelag.
Er mannen si hytte fra barndommen. Jeg liker ikke å være der. Ligger et par meter fra vannkanten, som er herlig, men ligger også rett ved en bilvei. Det ødelegger stillheten det kunne vært der ute. I tillegg er den så falleferdig, siden det aldri har blitt gjort noe der ute, og nå har vi ikke råd til å gjøre noe :( Vil ikke ha med Erica dit, men da må jeg nok krangle og sloss med svigermor som elsker hytta og ikke ser et eneste problem med den.

Usj. Så kjedelig. :(
 
Mine foreldre har hytte på landet som de overtok etter min mors foreldre på landet vil si kun 30 min kjøring fra der vi bor herlig liten hytte med stor tomt, stille og roligt! Er oppvokst med å ha nesten hele sommerferien inne på hytta, og ser frem til å reise mye inn på " landet" når lillegull blir større og hytta er skikkelig renovert! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Nei, men vi har tre stølar eg har planer om å beskøke mykje neste sommar :)

Sent from my Nexus 10
 
Back
Topp