Har dere husket...?

Hope90

Pergo baby??
VIP
I tillegg til å ta folat, men også Omega 3 og vitaminer?:)

Tatt folat siden juni :p hehe
Men prøver nå å huske omega3 også :)

Huff, ikke noe vitaminer eller omega 3 her.. Men får i meg folat, da:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Folat har jeg allerede tatt en stund, Omega-3 begynte jeg å ta i går :)

Folat, c-vitamin og tran her, men ikke noe mer. Hva er det man "burde" ta da?

Tar folt men tenkte å ta den gavid pakka med tabletter, må bare vente til jeg kommer en plass hvor det er mulig å handle i skjul:)

Tar folt men tenkte å ta den gavid pakka med tabletter, må bare vente til jeg kommer en plass hvor det er mulig å handle i skjul:)

Ja, det er jo ikke bare "litt" avslørende å plukke med seg en pakke med store bokstaver "GRAVID" :p

Jeg tar multivitaminer, omega 3 kapsler og folsyre. Spurte på apoteket om det var noe forskjell fra gravidvitaminene, og hun sa nei.

Jeg tar folat og drikker tran :) Legen min sa det var unødvendig med noe mer..?

her er det kun folat og tran. fordi jeg får i meg for lite fisk. men med ett sunt og variert kosthold så greier man å få i seg det meste av vitaminer og næringstoffter man behøver. , men selvsagt sliter man med ett sunt og naturlig kosthold. så er det jo klart at disse tabletter er ett bedre alternativ enn ingenting :)

Jeg tar også de gravid vitaminene fra Apoteket, men blir også kvalm av de.. Prøver å ta de litt senere på dagen, da går det greit :)

Her har jeg tatt folat snart i 2 mnd allerede;) men er dessverre litt sløv med å ta tran. Tror jeg må sette den sammen med de andre tablettene jeg tar sånn at jeg husker det bedre:)

Jeg tar folat og tran, men tran tar jeg mest pga. D vitaminene. Får ikke vært nok under solen. Men er det ikke dumt å ta tran OG multivitaminer? Blir ikke det for høy dose av noen vitaminer?

Tar selolje, multivitamin, c-vitamin og folat :)

Back
Topp