Har dere huska?

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Å ta folat i dag?

Å knipe?

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

Jepp;) folat står på nattbordet og inntas hver kveld:)

Folaten tar jeg med en gang jeg står opp ;)

Nå spør jeg sikkert teit, men knipe?..Skal vi det? :o...Har ikke gjort det med di to andre, ingen så har fortalt meg det heller, haha :p

Ja til folaten. Knipingen er det dessverre dårlig med..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kniping er lurt ja... Egentlig hele livet;) men ved å knipe nå har en mer kontroll til f.eks. å holde igjen under fødselen, forebygge urinlekkasje etc. Å knipe etter fødselen er også viktig for å unngå urinlekkasje.

Folat? Hva er det? Hjelpe meg jeg har mye å sette meg inn i :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Jepp... Har husket det ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Folat ja.. knipe nei...

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Leste et sted at man kan knipe hver gang hendene er våte... krever litt øvelse, men synes det var et godt tips :)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Tatt folat :) de siste to dagene har jeg faktisk klart å svelge den bittelille tabletten på første forsøk hehe...

Kniping har jeg aldri drevet med. Har tro på trening og sex ;) som jeg forøvrig må komme tilbake til når kvalmen har forsvunnet...

Folaten tar jeg med en gang jeg står opp ;)

Nå spør jeg sikkert teit, men knipe?..Skal vi det? :o...Har ikke gjort det med di to andre, ingen så har fortalt meg det heller, haha :p
Kniping er lurt pga lekkasjer og for bekkenløsning :-) lurt å gjøre hele tiden :-)

Folat ja, knipe nei. Men må visst til pers med det også. Nøys en dag her og kjentes ut som jeg skulle pisse i buksa :p

app! Venter nr 3 :) 15.02

Ja til folat.. Må vel begynne å knipe nå da ;-) Er det noen andre som tar Tran? Og var usikker på om jeg burde ta multivitaminer også ( da uten A vit pga jeg tar tran) ?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja til folat.. Må vel begynne å knipe nå da ;-) Er det noen andre som tar Tran? Og var usikker på om jeg burde ta multivitaminer også ( da uten A vit pga jeg tar tran) ?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Nei. Tar kun folat. Men burde ta noe annet å :P

Jeg tar folat og tran. Legen sa jeg burde ta å kjøpe den multipakka for gravide..

Knipe, vel.. Kun når jeg blir påmint. Vet jeg burde, er ikke kjekt med trampoline lengre ;p

Termin 1.februar 2014

Back
Topp